چگونه می توان بارگذاری مجدد Persona 3 در Steam Deck را بسیار بهتر کرد


توانایی بازی RPG طولانی مانند Persona 3 Reload در یک دستگاه قابل حمل، برای بسیاری از ما، یک چیز کاملاً شگفت انگیز است. اما اگر سعی کنید Persona 3 Reload را روی Steam Deck با تنظیمات پیش‌فرض بازی کنید، احتمالاً با مشکلات عملکردی جدی مواجه شده‌اید که می‌تواند سرعت بازی را در صحنه‌های خاصی کاهش دهد. خوشبختانه، یک راه آسان برای بهبود قابل توجه نرخ فریم بازی وجود دارد.

اگر به مناطقی که نرخ فریم پایین می‌آید دقت کنید، ممکن است متوجه شده باشید که مشکل چیست: سطوح بازتابنده. اگرچه منوی تنظیمات گرافیک کامپیوتر Reload ناامید کننده است، اما گزینه خاموش کردن بازتاب ها را ارائه می دهد. برای انجام این کار، به منوی System بروید، Config، سپس Graphics Settings را انتخاب کنید و Reflections را روی Off قرار دهید (همچنین مطمئن شوید که تغییرات خود را ذخیره کرده اید). من توصیه می کنم در حالی که در آن هستید محدودیت نرخ فریم خود را روی 60 تنظیم کنید.

در حال پخش: بررسی بارگذاری مجدد Persona 3

بهترین نمایش این تفاوت را می توان در مرکز خرید ایواتودای استریپ پیدا کرد. قسمت اعظم صفحه با شیشه ای که ورودی Wilduck Burger را احاطه کرده است پر شده است و تفاوت با این تنظیمات چشمگیر است. با غیرفعال شدن بازتاب ها، بازی تا حد زیادی قادر است 60 فریم در ثانیه را با برخی افت های جزئی گاه به گاه و مشکلات نرخ فریم حفظ کند – هیچ چیز خیلی قابل توجه نیست. اما با فعال کردن بازتاب‌ها، این منطقه تقریبا غیرقابل پخش می‌شود، با نرخ فریم در نوجوانان و اغلب به 10 فریم در ثانیه در Steam Deck OLED من کاهش می‌یابد.

این می تواند به دلیل استفاده آشکار از ردیابی پرتو باشد ریخته گری دیجیتال شرح داده شده است، که به خوبی با سخت افزار Deck کار نمی کند. خوشبختانه، با وجود زبان سخت «روشن/خاموش»، خاموش کردن بازتاب‌ها به معنای ناپدید شدن همه بازتاب‌های درون بازی نیست. از آنجایی که پنجره Wilduck Burger به یک توده خاکستری نسبتا خسته کننده تبدیل می شود، انعکاس های ردیابی اشعه با یک جایگزین در مناطق دیگر جایگزین می شوند. زمین در ورودی تارتاروس از نظر من چندان بد نیست.

این افکار هزینه زیادی دارد
این افکار هزینه زیادی دارد

تنظیم این تنظیم باید عملکرد را بهبود بخشد، حتی در چیزی مانند اتاق خوابگاه شما، که دارای آینه ای است که بازتاب های ردیابی اشعه بسیار قوی است. حتی منوی بازی دارای مشکلاتی با بازتاب فعال است، که به طور مداوم تنظیمات را به دهه 50 برمی‌گرداند و به آن احساس ناپایداری می‌دهد.

بخوانید  فیلمبرداری فصل 6 Cobra Kai آغاز شد، نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه را به اشتراک گذاشت

در حالی که تنظیمات Reflections منجر به بهبود چشمگیر می شود، نرخ فریم را روی 60 قفل نمی کند. طبق تجربه من، اشیاء شکستنی که در تارتاروس با آنها مواجه می شوید، هنوز هم در صورت وجود مشکلاتی در عملکرد ایجاد می کنند، همه مانند برخی از اتاق های آن منطقه. . تنظیمات گرافیکی محدود راه های زیادی برای تنظیم عملکرد به دلخواه در اختیار شما قرار نمی دهد. اساساً در مورد کیفیت سایه و مقیاس رندر است. من مشکلات را آنقدر جدی ندیدم که کیفیت تصویر را بیشتر کاهش دهد، اگرچه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

امیدوارم عملکرد با به روز رسانی های آینده بهبود یابد. من انتظار ندارم که انعکاس‌های ردیابی پرتو روی سخت‌افزار فعلی Deck به خوبی کار کنند، اما سایر مشکلات به اندازه‌ای جزئی به نظر می‌رسند که گمان می‌کنم بتوان آنها را برطرف کرد. صرف نظر از این، مشکلات فعلی – با Reflections غیرفعال شده – به اندازه‌ای جزئی هستند که من همچنان نسخه Deck Persona 3 Reload را بر اساس هفت ساعت ابتدایی، با توجه به اینکه چقدر قابل حمل بازی را کاربردی می‌کند (و تارتاروس را آسیاب می‌کند) به شدت توصیه می‌کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتظارات از این بازسازی، بررسی بازنگری Persona 3 ما را بررسی کنید یا بازی را از سایت خواهر GameSpot بگیرید. متعصب با 13 درصد تخفیف

تحریریه مجله بازی یک گیمر