اولین تصاویر از پیش درآمد لغو شده Game Of Thrones، Blood Moon را ببینید



سال ها پیش، HBO 30 میلیون دلار برای خلبان بازی تاج و تخت با بازی نائومی واتس قبل از لغو سریال و پیگیری پروژه دیگری که به خانه اژدها تبدیل شد، خرج کرد. اکنون، اولین تصاویر از پیش درآمد لغو شده بازی تاج و تخت، Blood Moon از طریق هنرمند آرایش مو و آرایش، فلورا مودی، فاش شده است.

مودی با انتشار پستی در اینستاگرام، تصاویری از مو و آرایش وات را برای نمایش به اشتراک گذاشت، از جمله آزمایش‌های اولیه تا تست دوربین با واتس در لباس کامل. مودی گفت که خلبان بدون پخش چهار سال پیش فیلمبرداری شده است. تصاویر عمدتاً بر روی Watts تمرکز می‌کنند، اما یکی نیز شامل یک عکس گسترده از یک محیط است که شبیه به نوعی اتاق بزرگ است.

رابرت گرینبلات، رئیس سابق شرکت مادر اچ‌بی‌او، وارنر مدیا، خلبان را دید و گفت که «قابل تماشا یا وحشتناک یا هیچ چیز دیگری نبود». او گفت، با این حال، آن چیزی که HBO در تلاش برای دستیابی به آن بود، برآورده نشد.

او اظهار داشت: “خیلی خوب تولید شد و شگفت انگیز به نظر می رسید. اما من را به همان جایی که سریال اصلی بود نبرد. آن عمق و غنای را که پایلوت سریال اصلی داشت، نداشت.” هالیوود ریپورتر.

شاید طرفداران بازی تاج و تخت آن را به خاطر داشته باشند خلبان اصلی بازی تاج و تخت چند مشکل داشت. این خلبان، تامزین مرچنت، بازیگر نقش دناریس را قبل از اینکه اچ‌بی‌او دوباره این نقش را با امیلیا کلارک بازگرداند، بازی کرد. این سریال به موفقیت چشمگیری تبدیل شد و به یکی از شناخته شده ترین سریال های HBO در تمام دوران تبدیل شد.

بخوانید  This Zelda-Themed Nintendo Switch Controller Is Super Cheap Right Now

اگرچه Blood Moon ساخته نشد، HBO پیش درآمد دیگری به نام House of the Dragon را روشن کرد که فصل اول بسیار موفقی داشت و امسال برای فصل 2 باز می گردد.

در حال حاضر ایده های دیگری برای نمایش تلویزیونی Game of Thrones در مراحل مختلف توسعه وجود دارد، از جمله سریالی درباره جان اسنو. با این حال، مشخص نیست که آیا هر یک از آنها محقق خواهد شد یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر