پیش خرید Armored Core 6 برای رایانه شخصی تخفیف دارد

Armored Core 6 برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد.

برای تمام پیش‌سفارش‌های Armored Core 6، بازیکنان سفارشی‌سازی ویژه Melander C3 G13 “Tenderfoot”، مجموعه قطعات Melander C3 (قفل‌گشایی زودهنگام)، یک نشان (قفل‌گشایی زودهنگام)، و یک برچسب انحصاری AC را دریافت خواهند کرد.

در حال پخش: تریلر رسمی بازی Armored Core VI Fires of Rubicon

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اگرچه فقط نسخه‌های استاندارد و لوکس در Fanatical به فروش می‌رسد، Armored Core 6 طیف وسیعی از نسخه‌های دیگر را برای طرفداران اصلی Armored Core ارائه می‌کند. نسخه کلکسیونی (230 دلار) با فیگور، کتاب استیل، نشان پین (مجموعه چهار تایی)، برچسب (مجموعه 45 تای)، کتاب هنری (گالینگور)، و موسیقی متن دیجیتال ارائه می‌شود.

Armored Core 6 به طور رسمی در مراسم The Game Awards معرفی شد و اولین تریلر گیم پلی – به همراه تاریخ انتشار – در 27 آوریل منتشر شد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 25 آگوست منتشر می شود و Fanatical برای پیش خرید نسخه های PC 12 درصد تخفیف ارائه می دهد. Amored Core 6 Standard Edition را با قیمت 52.79 دلار دریافت کنید (60 دلار) یا نسخه Deluxe برای 61.59 دلار (70 دلار). هر دو نسخه به صورت کلید Steam ارائه خواهند شد.

بخوانید  نمایش ویژگی اثر انگشت در ویدیوی جدید هدست PSVR2

نسخه استاندارد فقط شامل جوایز پیش‌سفارش و بازی پایه است. نسخه Deluxe با یک کتاب هنری دیجیتال و موسیقی متن انحصاری اضافی همراه است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر می‌خواهید نیم مایل کم کنید، نسخه Premium (450 دلار) وجود دارد که شامل همه چیز در نسخه کلکسیونی و یک گاراژ اضافی برای ذخیره این رقم است. (بله، این گاراژ اضافی به تنهایی باعث 220 دلار اضافی می شود.)

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای پیش‌سفارش Armored Core 6 ما را بررسی کنید.

بخوانید  کارگردان Titanfall "چیزی جدید" انجام می دهد، اما بیشتر از Titanfall نیست

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اندازه: