کارگردان Titanfall “چیزی جدید” انجام می دهد، اما بیشتر از Titanfall نیست

در حال پخش: نقد و بررسی Star Wars Jedi: Survivor – Fear Self

زامپلا فراتر از مسئولیت‌هایش در Respawn، در کنار بایرون بیدی، مدیر سابق Call of Duty، رهبری سری Battlefield را نیز بر عهده دارد. ظاهرا زامپلا به Axios گفته است که مردم نباید Battlefield و Call of Duty را به عنوان رقیب ببینند.

به گفته وینس زامپلا، یکی از بنیانگذاران، استیو فوکودا، مدیر Titanfall، در حال توسعه یک پروژه جدید در Respawn است. او گفت Axios که فوکودا مسئول یک تیم “بسیار کوچک” است که به عنوان یک تیم “skunkworks” توصیف می شود، در داخل Respawn که در حال حرکت به سمت … چیزی است.

Respawn Entertainment به تازگی Star Wars Jedi: Survivor را راه اندازی کرده است، اما در آینده چه چیزی در انتظار استودیو است؟ این تیم به پشتیبانی از Apex Legends، توسعه FPS جنگ ستارگان و کمک به یک بازی استراتژیک جنگ ستارگان ادامه می دهد. فراتر از آن، «چیزی جدید» در حال تولید است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در توسعه بازی غیر معمول نیست که استودیوها تیم‌های کوچک‌تری را در ساختار بزرگ‌تر تشکیل دهند تا قبل از اختصاص زمان و منابع بیشتر، ایده‌ها را اصلاح کنند و آزمایش کنند. به نظر می رسد این کاری است که تیم فوکودا در حال حاضر انجام می دهد.

اندازه:

زامپلا گفت: “ماموریت این است که سرگرمی را در چیزی جدید پیدا کنید.” او گفت که این یک بازی جدید Titanfall نیست، اگرچه این شرکت دوست دارد روزی Titanfall 3 را بسازد.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

EA برنامه‌های بزرگ و جسورانه‌ای برای آینده بتلفیلد دارد، اما زامپلا در این مرحله حاضر به پرداختن به جزئیات نبود. زامپلا گفت: “من واقعا نمی توانم زیاد بگویم، فقط به این دلیل که ما هنوز در مورد آن صحبت نکرده ایم، اما کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.”

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.