لیست بازی های Xbox Game Pass برای نیمه اول می 2023

سپس در طول روز 14 مه (4 مه) بازی Ravenlok برای Cloud، PC و Xbox Series X Xbox Series S و در روز 8 مه (8 مه) Weird West: Definitive Edition برای Xbox Series X Xbox Series S در دسترس خواهد بود. روز بازی Shadowrun Trilogy در تاریخ 19 می (9 مه) برای رایانه های شخصی منتشر می شود و در نهایت Fuga: Melodies of Steel 2 در تاریخ 21 می (11 می) بر روی تمامی پلتفرم ها بر روی Game Pass منتشر خواهد شد.

مایکروسافت به طور رسمی از موج بعدی بازی های عرضه شده به Xbox Game Pass رونمایی کرد. در نیمه اول ماه می 2023، پنج بازی بر روی Game Pass منتشر می شود. اولین بازی Redfall برای Cloud، PC و Xbox Series X Xbox Series S امروز به این سرویس اضافه شد.

مایکروسافت اعلام کرده است که در نیمه اول می 2023 علاوه بر Redfall، چهار بازی دیگر برای سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد.

به تازگی، شرکت مایکروسافت در نظر دارد Friends & Family Game Pass را در 6 کشور جدید راه اندازی کرد. این برنامه به حداکثر پنج بازیکن اجازه می دهد تا با قیمت کمتری به مزایای GamePass دسترسی داشته باشند و تاکنون در ایرلند جنوبی، کلمبیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، شیلی، مجارستان، اسرائیل و سوئد اجرا شده است. علاوه بر این، ردموندی ماه گذشته نسخه PC Gamepass را در 40 کشور جدید عرضه کرد.

علاوه بر این، در 25 می (15 می) عناوین زیر از سرویس Xbox Game Pass خارج می شوند که می توانید این بازی ها را با 20 درصد تخفیف خریداری کنید:

  • قبل از رفتن (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • Hearts of Iron IV (PC)
  • داستان او (کامپیوتر)
  • نسل Umurangi: نسخه ویژه (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
بخوانید  New Fallout Featurette Sets The Tone For Prime Video's Series