قهرمانان Assassin’s Creed در رویدادی جدید به Summoners War: Sky Arena می آیند



شخصیت‌های Assassin’s Creed از ۲۸ فوریه به Summoners War: Sky Arena می‌آیند. اگر در طول رویداد، یعنی قبل از 24 آوریل وارد شوید، یک Altaïr پنج ستاره و یک اسکرول همکاری به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

Altaïr تنها قاتلی نیست که در این رویداد حضور دارد. قهرمانان سه بازی آخر Assassin’s Creed نیز در دسترس هستند. شخصیت اصلی Origins بایک کمان می گیرد. یکی از دو شخصیت اصلی اودیسه، کاساندرا، از سر نیزه شکسته ای استفاده می کند که به طور برجسته در عرشه او دیده می شود. اتزیو مورد علاقه طرفداران، که خود ستاره سه عنوان اصلی Assassin’s Creed است، مانند Altaïr دارای یک تیغه پنهان است. در حالی که اتزیو جوان‌تر به نظر می‌رسد، مانند بازی Assassin’s Creed Brotherhood، لباس او مستقیماً از Assassin’s Creed Revelations است.

در حال پخش: تریلر کامل فیلم Summoners War X Assassin’s Creed

در حالی که می توانید Altaïr را فقط با ورود به سیستم دریافت کنید، باید قاتل های دیگری را با استفاده از طومارهای همکاری دریافت کنید. به عنوان بخشی از این رویداد، می توانید طومارهای همکاری را انتخاب کنید که به طور خاص شخصیت های Assassin’s Creed را احضار می کند. می توانید با پاک کردن طبقه 50 بازی Trial of Ascension، اسکرول های Assassin’s Creed را جمع آوری کنید. این رویداد همچنین دارای یک سیاهچال همکاری است که در آن می توانید احضار Assassin’s Creed را در چالش های مختلف امتحان کنید. یک Assassin’s Creed Headquarters نیز ظاهر می شود که به شما امکان می دهد ماموریت های موضوعی را برای کسب جوایز تکمیل کنید.

همکاری های قبلی در Summoners War: Sky Arena شامل Cookie Run Kingdom است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.