پیشرفت بازیکن در Warhammer 40,000: Darktide Beta به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

با نزدیک شدن به عرضه Warhammer 40,000: Darktide، استودیو Fatshark اعلام کرده است که پیشرفت بازیکنان در نسخه بتا به طور کامل به بازی اصلی منتقل می شود.

تیم FatShark اخیراً به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای Warhammer 40,000: Darktide بتای منتشر کرده است که شامل محتوای جدیدی مانند سیستم ساختمان، آیتم‌های آرایشی و تغییرات تعادل بازی است. نسخه کامل و اصلی بازی Warhammer 40,000: Darktide در تاریخ 30 نوامبر سال جاری بر روی پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

Warhammer 40,000 Class Darktide Preacher در نبرد

استودیو Fatshark اعلام کرده است که پیشرفت بازیکنان در Warhammer 40,000: Darktide بتای در آینده به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

سازنده هنوز مشخص نکرده است که آیا پیشرفت بازیکنان در نسخه بتا در نهایت به بازی نهایی ادامه خواهد یافت یا اینکه آیا بازیکنان باید بازی را از ابتدا تجربه کنند. زیرا نگرانی هایی در مورد عدم تعادل در سیستم پیشرفت بازی وجود داشت.اما به نظر می رسد سازندگان تست بتا را به درستی انجام داده و در نهایت تصمیم گرفته اند پیشرفت بازیکنان در این تست را به بازی اصلی منتقل کنند.

همچنین، استودیو Fatshark طی یک نظرسنجی اعلام کرد که بدون توجه به زمان صرف شده در Warhammer 40,000: Darktide بتای، بازیکنان می توانند در صورت عدم رضایت از کیفیت بتا، در Steam بازپرداخت کنند.

بخوانید  ارائه سریال برلین اسپین آف سریال Money Heist