همه چیز درباره Fortnite Wilds، فصل سوم از فصل چهارم Fortnite

Fortnite Wilds Skins

پاس نبرد جدید

گیم پلی فصل سوم فصل چهارم Fortnite

گیم پلی بازی تغییر می کند

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ آیا فصل سوم فصل چهارم Fortnite را تجربه کرده اید؟ کدام یک از ویژگی های جدید بازی را دوست داشتید؟

امروزه به ندرت می توان فردی را پیدا کرد که حتی برای چند دقیقه بازی Fortnite را تجربه نکرده باشد. این بازی که توسط اپیک گیمز ساخته شده است، نه تنها در حال حاضر مورد بحث ترین بازی بتل رویال است، بلکه می توان آن را به جامعه بزرگی از کاربران بازی های ویدیویی و حتی فیلم ها و تلویزیون تشبیه کرد. جایی که شاهد شخصیت های زیادی از بازی های ویدیویی، سریال ها و فیلم های تلویزیونی و فصل به فصل هستیم، اپیک گیمز سعی دارد این محدوده را افزایش دهد.

صحبت از جنگل جدید در فورتنایت شد، بیایید در مورد عناصر گیم پلی اضافه شده در این قسمت از بازی صحبت کنیم که بیشترین تغییرات در فورتنایت را به خود اختصاص داده است. سایه ها و درختان اضافه شده در این جنگل به گونه ای است که عموم می توانند از آنها برای مخفی شدن و حتی تصاحب یک پیانوی گرند استفاده کنند. بنابراین می توانید بازیکنان دیگر را بهتر از قبل رصد کرده و آنها را حذف کنید. در این میان بد نیست به اضافه شدن چند حشره به نام اشاره کنیم معرفی زنبورهای وحشی به عنوان مثال، می توانید آنها را در یک شیشه قرار دهید و پس از رویارویی با بازیکن، از Wildwasps برای منحرف کردن و برتری بر حریف استفاده کنید.

بخوانید  بازیگر لوسیفر به سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون می پیوندد

از این رو محیط زیست Anvil Square POI به طور کامل از نقشه بازی حذف شده و Creeky Compound و Rumble Ruins جایگزین شده است. همچنین دیگر کوه برفی شمال میدان آنویل را نمی بینیم و منطقه جنگلی دیگری به نام Shady Stilts جایگزین آن شده است.

شروع هر فصل جدید Fortnite به معنای اضافه شدن یک پاس جدید جنگی است که آیتم های تزئینی و شخصیت های جدید را به همراه دارد. بازیکنان می توانند با بالا بردن سطح و کسب ستاره های مختلف آیتم های Battle Pass را خریداری کنند. نکته جالب در مورد Fortnite Wilds Battle Pass اضافه شدن Optimus Prime به عنوان یک شخصیت قابل بازی است که در مراحل پایانی در دسترس قرار می گیرد.

در طول بازی Fortnite Wilds شاهد اضافه شدن یک منطقه جنگلی جدید به بازی هستیم در واقع یک جنگل مخفی در وسط جزیره Fortnite ظاهر شده است تا بازیکنان را به چالش بکشد تا دور هم جمع شوند و مبارزه کنند. در این منطقه درختان بلند، باتلاق ها و چیزهای مختلفی وجود دارد که روند کمین و غافلگیری سایر بازیکنان را تسهیل می کرد. البته تغییرات ظاهری تنها چیزی نیست که در دسترس کاربران است. در منطقه جدید فورتنایت، باتلاق‌ها، شاخه‌های درختان و گل‌هایی را می‌بینیم که روی گیم‌پلی شما تأثیر می‌گذارند و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در پایان بد نیست به اضافه شدن تعدادی هدف به بازی اشاره کنیم که هر کدام مکانیزم خاص خود را دارند. در صورت مشاهده بمب های گل در محیط می توانید با شلیک به آنها انفجار کوچکی ایجاد کنید. در همین حال، Stink Flower گازهای سمی را در هوا آزاد می کند و Slurp Plants به عنوان یک شفابخش برای شما و سایر هم تیمی هایتان ظاهر می شود. البته گل دیگری به نام Hop Flower وجود دارد که شما را به هوا پرتاب می کند و نگران آسیب سقوط نیستید. معمولا هر فصل شاهد اضافه شدن سلاح های جدید و حذف برخی سلاح های قدیمی هستیم. برخی از سلاح های جدید بازی شامل یک تک تیرانداز به نام Thermal DMR و یک مسلسل سبک به نام Flapjack Rifle است. از دیگر سلاح های بازی می توان به Kinetic Boomerang و Cyberton Cannon اشاره کرد.

بخوانید  حالت عکس جنگ ستارگان جدی: بازمانده به شما این امکان را می‌دهد که تمام آن قطعات وحشتناک دروید شمشیر نوری را ضبط کنید.

امروز اپیک گیمز با همکاری شرکت ها و ناشران مختلف موفق شده است و توانسته مخاطبان فورتنایت را افزایش دهد و تجربه ای سرگرم کننده را برای طرفداران فورتنایت فراهم کند. در جریان رویداد Summer Gamefest، تریلر روز معرفی فصل سوم فصل چهارم بازی Fortnite منتشر شد. Fortnite Wilds نام فصل جدید بازی Fortnite است که نکات جالبی را به بازی اضافه کرده است و همچنین مانند تمام فصول دیگر شاهد حضور شخصیتی جذاب هستیم.

روز جمعه 19 ژوئن فصل سوم از فصل چهارم بازی Fortnite با نام Fortnite Wilds برای کاربران منتشر شد که نکات جالبی را به همراه داشت.

نقشه بازی Fortnite Wilds

تغییرات نقشه بازی

در فصل سوم از فصل چهارم بازی Fortnite، رپتورها نیز در بازی گنجانده شدند، بازیکنان می توانند از رپتورها به عنوان مانت مخصوصا در محیط جنگی بازی استفاده کنند و به سرعت به نقاط مختلف نقشه بازی سفر کنند.برای استفاده از پرندگان طعمه، به سادگی روی آنها بپرید. بسیار شبیه نحوه استفاده از خرس ها و گرگ ها در فصل های قبلی Fortnite. باتلاق های داخل جنگل به هیچ وجه بی فایده نیستند و می توان از آنها به عنوان سرمایه استفاده کرد. اگر در این باتلاق ها گیر بیفتید، در نهایت استتار خواهید شد و شناسایی آن سخت تر می شود. همچنین می توانید در این محیط روی شاخه های مختلف بلغزانید تا فرار خود را راحت تر و هیجان انگیزتر کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر