حالت عکس جنگ ستارگان جدی: بازمانده به شما این امکان را می‌دهد که تمام آن قطعات وحشتناک دروید شمشیر نوری را ضبط کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تو می توانی شاید وقتی وزن یک دروید جنگی BX را به اندازه وزن دقیق پای مورد علاقه‌اش کاهش می‌دهید، عکس بگیرید، زیرا Respawn یک قطعه قطعه‌سازی مکانیکی وحشتناک را نشان داده است. ویدیوی گیم پلی قبلی.

بازی Star Wars Jedi: Survivor، توسعه‌دهنده Respawn Entertainment تایید کرده است که یک حالت عکس برای بازی در روز عرضه در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید از سیارات بیگانه که توسط Cal Kestis بازدید شده است، عکس‌های فوری بگیرید، شواهد عکاسی از جنایات جنگی مختلف امپراتوری بگیرید، و یک دفترچه اختصاصی برای نشان دادن مهارت‌های خود در شمشیر نوری ایجاد کنید.

برای نشان دادن پتانسیل حالت عکس، Respawn چندین عکس را که در بازی توسط توسعه دهندگان گرفته شده بود، توییت کرد. همه چیزهای خوب در مورد این حالت در اینجا به نمایش گذاشته شده است، از ثبت مقیاس مبارزه با یک Rancor، لحظات صمیمی تر در حین کاوش کال در یک جنگل، و چند عکس فوق العاده برای نمایش سیاراتی که شوالیه جدی از آنها بازدید می کند. نظم سقوط کرده ذیل.

Star Wars Jedi: Survivor و حالت عکس آن در تاریخ 28 آوریل برای رایانه های شخصی، Xbox Series X|S و PS5 عرضه می شود. نسخه‌های فیزیکی بازی به بیرون درز کرده است، بنابراین مراقب اسپویل‌ها باشید و در رایانه شخصی حجم بازی به میزان خیره‌کننده 155 گیگابایت است. دارندگان نسخه فیزیکی نیز یک دانلود اضافی در انتظار آنها خواهند بود. این بازی همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های دسترسی را ارائه می‌دهد، از چهار تنظیمات دشواری تا کنترل‌های میانبر که انجام برخی اقدامات را آسان‌تر می‌کند.

بخوانید  My Best Buy Members: Save $100 On The ASUS ROG Ally