بازیگر لوسیفر به سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون می پیوندد

سریال اسپین آف واکینگ دد با محوریت ریک و میشون، بر اساس سریال کمدی به همین نام توسط رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته خواهد شد. رابرت کرکمن، اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکاپرا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ مسئولیت آماده سازی اجرایی پروژه را بر عهده دارند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لزلی آن برنتبازیگر لوسیفر در نقش پرل تورن در اسپین آف The Walking Dead با محوریت Rick و Michonne بازی کرد. لزلی-آن برنت آخرین بازیگر زن است که به این مجموعه درام ترسناک 6 قسمتی پیوسته است. آندره لینکلن و دانای گوریرا در حال حاضر فیلمبرداری این سریال اسپین آف در ایالت نیوجرسی ادامه دارد.

در خلاصه داستان سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون آمده است: “این سریال داستان عشقی حماسی از دو شخصیت را نشان می دهد که توسط دنیایی تغییر یافته دگرگون شده اند. بعد فاصله و قدرت شکست ناپذیر آنها را از یکدیگر دور نگه می دارد. ریک و Michonne وارد دنیایی می شود که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند خود را در مکان و موقعیت متفاوتی بیابند؟

این مجموعه درام بدون عنوان در ابتدا قرار بود در کنار دو سریال اسپین آف The Walking Dead: Dead City و The Walking Dead: Daryl Dixon در سال 2023 پخش شود، اما اکنون می دانیم که در سال 2024 از شبکه AMC پخش خواهد شد. دو اسپین آف دیگر The Walking Dead و اولین سری RPG در حال تولید هستند جفری دین مورگان در خرداد و سری دوم با بازی نورمن ریدز آنها در پایان سال جاری منتشر خواهند شد.

بخوانید  طبق گزارش ها، بازی Open World Star Wars یوبی سافت ممکن است در سال 2024 عرضه شود

بازیگران سریال اسپین آف بدون عنوان The Walking Dead با اضافه شدن بازیگر Lucifer، Leslie-Ann Burnett، افزایش یافته است.

Leslie-Ann Burnett بیشتر به خاطر بازی در نقش مزیکین در سریال فانتزی ماوراء الطبیعه موفق نتفلیکس، لوسیفر، که به مدت 6 فصل بین سال‌های 2016 و 2021 پخش شد، شناخته می‌شود. سریال اسپین آف The Walking Dead اولین پروژه بزرگ این بازیگر پس از سریال Lucifer است. اسکات ام ویمپ او به عنوان مجری، تهیه کننده و فیلمنامه نویس این سریال فعالیت می کند و دانایی گوریرا یکی از فیلمنامه نویسان و سازندگان این پروژه خواهد بود.