قاضی با صدور حکم منع موقت مایکروسافت را از خرید Activision منع می کند

از آنجایی که FTC تلاش می کند تا مایکروسافت را از نهایی کردن معامله خود در مهلت 18 ژوئیه باز دارد، مایکروسافت گفت که این دستور چیز خوبی است زیرا روند قانونی را تسریع می کند.

آ تعداد تاریخ هابر اساس حکم دادگاه فعلی تنظیم شده است: مایکروسافت و اکتیویژن باید تا 16 ژوئن پاسخ خود را به این حکم ارائه دهند، FTC باید تا 20 ژوئن پاسخ دهد، و جلسه استماع در مورد دستور مقدماتی در 22 و 23 ژوئن برگزار خواهد شد. این به این معنی است که مایکروسافت بعید است معامله خود را در ماه ژوئن ببندد.

دستور منع به این معنی است که مایکروسافت نمی تواند خرید Activision را تا «بعد از ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام در پنجمین روز کاری پس از صدور حکم دادگاه در مورد درخواست دستور مقدماتی FTC» تکمیل کند. اگر این حکم در آن زمان نیز صادر شود، به این معنی است که FTC می‌تواند قبل از اینکه مایکروسافت بتواند معامله خود را ببندد، در دادگاه درباره پرونده خود بحث کند.

یک دادگاه فدرال یک حکم منع صادر کرده است که مایکروسافت را از تکمیل خرید Activision-Blizzard تا زمانی که بتواند حکم اولیه درخواست شده توسط کمیسیون تجارت فدرال را بررسی کند، منع می کند. لبه گزارش ها.

مایکروسافت نگران این حکم نیست، با این حال، برد اسمیت، رئیس شرکت، گفت: “ما از این فرصت برای ارائه پرونده خود در دادگاه فدرال استقبال می کنیم. ما معتقدیم که تسریع روند فرآیند قضایی در ایالات متحده در نهایت انتخاب و رقابت بیشتری را به بازار خواهد آورد. “

بخوانید  ممکن است دنباله ای برای Assassin's Creed Mirage در دست ساخت باشد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



طبق قرارداد فعلی، مایکروسافت باید خرید خود را تا 18 جولای تکمیل کند، در غیر این صورت ریسک پرداخت 3 میلیارد دلار هزینه جدایی شرکت Activision Blizzard را دارد.

CMA بریتانیا این ادغام را مسدود کرد و اکنون این تصمیم توسط مایکروسافت و اکتیویژن تجدید نظر شده است. سایر تنظیم کننده های جهانی، از جمله اتحادیه اروپا، این توافق را تایید کرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر