نقش سوفی تاچر در فیلم بعدی سازندگان Barbarian

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم سوفی تاچر، بازیگر سریال جلیقه زردها برای ایفای نقش در فیلم همسفر انتخاب شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، سوفی تاچر در این فیلم علمی تخیلی از سازندگان Barbarian بازی خواهد کرد.

سوفی تاچر بیشتر به خاطر بازی در نقش ناتالی اسکاتورچیو جوان در سریال درام جلیقه زردهای Showtime شناخته می شود. این بازیگر آمریکایی پیش از این در سریال‌های درام روان‌شناختی Star Wars: The Book of Boba Fett، فیلم ترسناک The Boogeyman و فیلم علمی تخیلی Prospect بازی کرده است. هنوز جزئیات زیادی در مورد فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی وجود ندارد.

سوفی تاچر برای ایفای نقش اصلی Companion که توسط تیم سازنده Barbarian ساخته می شود انتخاب شده است.

سوفی تاچر در فیلم همراه بازیگران به عنوان جک کوایدبازیگر سریال پسران لوکاس کیجبازیگر سریال Le Lotus Blanc مگان سوریبازیگر Never Have I Ever و هاروی گاین، بازیگر What We Do in the Shadows به ما می پیوندد. تولید این تریلر علمی تخیلی قرار است تابستان امسال آغاز شود.

درو هنکاک او در اولین تجربه خود به عنوان کارگردان، زمام فیلم همسفر را به دست گرفت و فیلمنامه آن را نوشت. زک کرگرکارگردان فیلم بربر، رافائل مارگولز و جی ژانویه. لیفشیتز از BoulderLight Photos و روی لی سرگیجه به عنوان تهیه کننده فیلم فعالیت می کند. زک کرگر در ابتدا برای کارگردانی این پروژه انتخاب شد، اما در عوض فیلم سلاح‌ها را کارگردانی کرد پدرو پاسکال رفت

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار Kraven the Hunter و Karate Kid به تعویق افتاد