همه مکان‌های Scosglen Altar of Lilith در Diablo 4

اگر خود را در ناحیه یک محراب لیلیث می بینید اما مطمئن نیستید که کجاست، گوشه های کوچک روی نقشه را بررسی کنید، زیرا این محراب ها اغلب در گوشه های کوچک پنهان می شوند. گاهی در داخل ساختمان ها نیز پنهان می شوند و حتی می توان آنها را در پشت اشیای شکستنی در محیط پیدا کرد. اغلب اوقات، هر محراب لیلیث بلافاصله پس از ورود به یک منطقه قابل مشاهده نخواهد بود. چند محراب نیز در داخل یک قلعه وجود دارد، اما در صورت تمایل می توانید بدون تکمیل آن از محراب خارج شوید.

قربانگاه های لیلیت برای چیست؟

یافتن یک محراب لیلیث همچنین 10 امتیاز شهرت منطقه ای را فراهم می کند. هر منطقه شهرت خاص خود را دارد، با پنج سطح پاداش در سطوح مختلف شهرت کلی ارائه می شود. جمع آوری تمام محراب های لیلیث در یک منطقه، بسته به سطحی که در حال حاضر در آن هستید، تقریباً یک سطح از شهرت را فراهم می کند.

Scosglen منطقه ای است که در قسمت شمالی دنیای Diablo 4 قرار دارد که از وسط تا انتهای کمپین از آن عبور خواهید کرد. در سراسر این منطقه، Altars of Lilith، یک نوع کلکسیون است که برای یافتن آنها پاداش های دائمی کوچکی اعطا می کند. این محراب ها معمولاً در گوشه های کوچکی قرار می گیرند که در محیط جهان باز پنهان شده اند. در زیر نقشه‌هایی از 34 مکان محراب لیلیت در اسکاسلن وجود دارد که در بخش‌های شرقی، غربی و شمالی منطقه گسترده شده‌اند.

همه مکان‌های Altar of Lilith در Scosglen

اسکاسگلن شرقی

19 مکان محراب لیلیت در بخش شرقی اسکاسلن وجود دارد.
19 مکان محراب لیلیت در بخش شرقی اسکاسلن وجود دارد.

وست اسکاسگلن

10 زیارتگاه لیلیت در بخش غربی Socsglen وجود دارد.
10 زیارتگاه لیلیت در بخش غربی Socsglen وجود دارد.

نورث اسکاسگلن

پنج زیارتگاه لیلیث دیگر در نوک شمالی اسکاسگلن قرار دارند.
پنج زیارتگاه لیلیث دیگر در نوک شمالی اسکاسگلن قرار دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده

جمع آوری یک محراب لیلیث در دیابلو 4 دو نوع مزیت را به همراه دارد. اولی فوری ترین جایزه است که مزیتی دائمی برای همه شخصیت های شما در همان دنیا فراهم می کند. این جایزه می تواند شامل افزایش حداکثر سلامتی، افزایش حداکثر ظرفیت زمزمه ابول ها و افزایش آمار ثابت مانند مهارت +2 باشد.

برای راهنمایی‌های بیشتر Diablo 4، مانند ساخت کلاس‌ها، مرکز راهنمای Diablo 4 GameSpot را بررسی کنید.