احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده

نینتندو اعلام کرده است که با توجه به شرایط اقتصادی جهانی، این شرکت به فکر افزایش قیمت کنسول سوییچ خواهد بود.

در این مدت کسب و کارهای ژاپنی به دلیل تورم و نوسانات نرخ ارز ضربه شدیدی خوردند. برای مثال سونی دلیل اصلی افزایش قیمت پلی استیشن 5 را شرایط اقتصادی دنیا دانست. در همین راستا، نینتندو ابتدا اعلام کرد که در حال حاضر وضعیت مالی خوبی دارد. با این حال، این شرکت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که در حال بررسی دقیق وضعیت اقتصاد جهانی است و افزایش قیمت نینتندو سوییچ را در نظر خواهد گرفت.

در ابتدا با اعلام افزایش قیمت کنسول پلی استیشن 5 سونی، مایکروسافت و نینتندو در بیانیه ای اعلام کردند که هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت کنسول های خود در جریان آشفتگی های اخیر اقتصادی ندارند. با توجه به اینکه هنوز این تلاطم اقتصادی و تورم تمام نشده است، به نظر می رسد این دو شرکت نظر خود را تغییر داده اند. چندی پیش قیمت کنسول ایکس باکس برای دومین بار متوالی در بازار هند افزایش یافت و حالا نینتندو از احتمال اصلاح قیمت کنسول خودش خبر داده است.

برخی از کاربران تصمیم نینتندو برای افزایش قیمت سوییچ را منصفانه نمی دانند. زیرا Xbox Series X/S و PlayStation 5 کنسول‌های نسل کنونی هستند و هنوز چند سال به ساخت آن‌ها زمان باقی مانده است. در حالی که سوییچ یک کنسول نسل قبلی محسوب می شود. با این حال ابتدا باید دید نینتندو قیمت کنسول خود را افزایش می دهد یا خیر.

بخوانید  ابزار RTX Remix انویدیا در دسترس است