هزاران کتاب B2G1 رایگان در آمازون هستند – لیست مفید ما از عناوین قابل توجه را بررسی کنید


آمازون یک را اجرا می کند غول پیکر، دو تا بخر، یک فروش رایگان دریافت کن برای جمعه سیاه 2023. تعداد زیادی کتاب در کاتالوگ پیدا خواهید کرد، از رمان ها و کتاب های هنری گرفته تا مانگا و غیره. الک کردن از طریق کل مجموعه زمان می برد–همچنین، عملکرد جستجوی آمازون در مرکز فروش وجود ندارد زیاد از کتاب های واجد شرایط – بنابراین ما یک لیست عظیم از بهترین معاملات را گردآوری کرده ایم. به یاد داشته باشید، بسیاری از این کالاها قبلاً تخفیف دارند و کمترین مورد از سه کالای شما سود خواهد برد به طور خودکار کاهش یابد یک بار به سبد خرید شما اضافه شد


فروش رایگان کتاب جمعه سیاه B2G1 در آمازون

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نگاهی به بهترین معاملات کتابی که در رویداد جمعه سیاه B2G1 آمازون پیدا کردیم، آورده ایم. ما فهرست را به دسته‌ها و بر اساس حق رای دادن برای ناوبری آسان تقسیم کرده‌ایم. در اینجا همچنین یک فهرست کوچک مفید از مطالب وجود دارد. برای رفتن مستقیم به این پیشنهادات کافی است روی دسته مورد نظر خود کلیک کنید. شایان ذکر است که این یک فروش ترکیبی است که شامل بلوری، اسباب بازی و موارد دیگر می شود. بنابراین، اگر سه کتاب مورد نظر خود را پیدا نکردید، می توانید سبد خود را با چیز دیگری تکمیل کنید.


کتاب افسانه زلدا

راهنمای The Legend of Zelda: Tears of the Realm
راهنمای The Legend of Zelda: Tears of the Realm

بسیاری از کتاب‌های The Legend of Zelda در تبلیغات رایگان B2G1 گنجانده شده‌اند. به طور خاص، شما می توانید به دست آورید نسخه کلکسیونی جلد گالینگور یا راهنمای نسخه جیبی استاندارد برای Tears of the Kingdom. نسخه گسترش یافته با جلد گالینگور راهنمای نفس وحشی نیز ارائه شده است. و اگر به دنبال یک هدیه عالی برای طرفداران زلدا در زندگی خود هستید، نمی توانید اشتباه کنید. The Legend of Zelda: Hyrule Historiaکه تاریخچه Hyrule و داستان های جاودانه درون آن را بررسی می کند.

بخوانید  Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - تریلر

رمان ها

استیون کینگ - برج تاریک
استیون کینگ – برج تاریک

در مورد رمان ها، از مشورت با آن دریغ نکنید جعبه برج تاریک، که شامل هر هشت کتاب است و اکنون فقط 84 دلار است (از 161 دلار). همچنین توافق نامه ای برای سه گانه بیل هاجز که شامل یک جعبه جعبه گالینگور زیبا می باشد. یک دسته اضافه کنید رمان های براندون ساندرسون، مجموعه جعبه های ارباب حلقه هاو بازی تاج و تخت و شما راه های زیادی برای بهره مندی از قرارداد B2G1 دارید.


مانگا

آکادمی قهرمان منآکادمی قهرمان من
آکادمی قهرمان من

این مانگا همچنین در رویداد رایگان B2G1، با معاملات قابل‌توجهی در مجموعه‌های جعبه‌ای و سری‌های معتبر Berserk، نمایش داده می‌شود. با این حال، شما آن را پیدا خواهید کرد جعبه مرد اره برقی برای 60 دلار (به جای 100 دلار) و مجموعه جعبه هیرو آکادمی من برای 99 دلار (به جای 180 دلار). اینها به خودی خود تخفیف های باورنکردنی هستند و وقتی با تبلیغات رایگان B2G1 ترکیب شوند، بهترین راه برای دنبال کردن سریال های مورد علاقه شما است.

ست های جعبه مانگا


دیوانه شدن از خشم

نسخه های گالینگور لوکس

نسخه های شومیز استاندارد


بازی های ویدیویی و کتاب های هنری فیلم

دنیای Cyberpunk 2077دنیای Cyberpunk 2077
دنیای Cyberpunk 2077

کتاب‌های هنری بازی‌های ویدیویی اکثریت این دسته را تشکیل می‌دهند، از جمله جلدهای خیره‌کننده برای Fallout 4، سر برش، Cyberpunk 2077و ویچر. فراتر از بازی ها، بررسی را فراموش نکنید Spider-Man: Through the Spider-Verse هنر فیلم و Castlevania: The Art of the Animation Seriesهر دوی آنها کمتر از 30 دلار قیمت دارند و یک نمایشگر عالی برای سینمای خانگی شما هستند.

بخوانید  Examen de la PlayStation 5 Slim Faut-il acheter du gras ou du slim ?

رمان های گرافیکی

مرد عنکبوتی شگفت انگیزمرد عنکبوتی شگفت انگیز
مرد عنکبوتی شگفت انگیز

تعداد رمان‌های گرافیکی موجود در تبلیغات به سادگی حیرت‌انگیز است، زیرا مجموعه وسیعی از آیتم‌های مرد عنکبوتی، بتمن و سایر سریال‌های موفق را با تخفیف در دسترس خواهید داشت. اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید، بررسی کنید Cyberpunk 2077: تو حرف من را داریکه با همکاری نزدیک CD Projekt Red طراحی شده است و شما را به روده های وحشیانه شهر شب می برد. همچنین مجموعه بزرگی از کتاب های صحافی شده را خواهید یافت، Cyberpunk 2077 Library Edition جلد 1به قیمت 43 دلار به فروش می رسد که بیش از 300 صفحه است و داستان های دیستوپیایی مختلفی را روایت می کند.

علاوه بر رمان های گرافیکی بازی های ویدیویی، خواهید یافت Spider-Gwen: Omnibus Ghost-Spider برای 65 دلار (به جای 100 دلار)، Omnibus ماجراهای بتمن برای 108 دلار (به جای 150 دلار)، و Watchmen Deluxe Edition 17 دلار (به جای 40 دلار). تعداد زیادی رمان گرافیکی دیگر در فروش B2G1 وجود دارد، و شما موارد دلخواه ما را در زیر پیدا خواهید کرد. همچنین مجموعه ای از مرد عنکبوتی را خواهید دید که بر روی آن متمرکز شده است الزاماتاگر مجذوب شخصیت مرد عنکبوتی 2 شده اید، ارزش دیدن دارد.

بازی های ویدیویی


مرد عنکبوتی


بتمن


سوپرمن


لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان


کالوین و هابز


آلن مور

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  EA Sports FC 24 ستاره های فوتبال زنان را به تیم Ultimate اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر