آمازون بازی کارتی ارباب حلقه ها را با بهترین قیمت ارائه می دهد


صدها بازی رومیزی در آمازون برای جمعه سیاه 2023 به فروش می‌رسد، و اگر از طرفداران ارباب حلقه‌ها هستید، پیشنهادهای انگشت شماری وجود دارد که می‌خواهید قبل از پایان تعطیلات خرید، آن‌ها را بررسی کنید. با تخفیف های قابل توجه در ارباب حلقه ها: بازی با ورقدسته ای از بازی های نمادین با موضوع LOTR در فروش هستند، از جمله خطر و انحصار.

بهترین معاملات بازی رومیزی LOTR

چندین نسخه بسط شده برای بازی کارت LOTR در حال فروش است، اما تازه واردان می خواهند با آن شروع کنند مجموعه هسته اصلاح شده بازی با ورق. هر آنچه برای شروع ماجراجویی تعاونی نیاز دارید را ارائه می دهد و در حال حاضر برای آن فهرست شده است کمترین قیمت تا کنون 42 دلار (به جای 60 دلار). این نسخه اصلاح شده شامل تمام کارت ها و اجزای مورد نیاز برای شروع یک تلاش چهار نفره است. بسته به نحوه بازی، بازی ها می توانند تا دو ساعت طول بکشند، اما اگر همه چیز خوب پیش برود، می توان مسابقه را در 30 دقیقه تمام کرد.

ارباب حلقه ها: بازی با ورق
ارباب حلقه ها: بازی با ورق

آلبوم عکس

اگر بازیکن باتجربه بازی با ورق LOTR هستید، یکی از برنامه های با تخفیف زیاد را بررسی کنید. این شامل LOTR: Angmar Awakened (بسط قهرمان) برای 32 دلار (به جای 45 دلار) و The Darkness of Mirkwood (بسته سناریو) 15 دلار (به جای 22 دلار).

آیا برای یک گیمر جوان خرید می‌کنید یا می‌خواهید یک بازی که تمام خانواده از آن لذت ببرند؟ بازی کتاب The Lord of the Rings: Adventure برای سنین 10 سال به بالا طراحی شده است در حالی که یک تجربه تاکتیکی ارائه می دهد که بسیاری از رشته های داستانی موجود در رمان های نمادین را دنبال می کند.

بخوانید  شهرام عبدلی بازیگر سریال خط قرمز در سن ۴۶ سالگی درگذشت

اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، باید نگاهی به خلاصه بهترین معاملات جمعه سیاه در بازی‌های رومیزی جنگ ستارگان بیندازید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر