هدست بازی حذف نویز عالی Turtle Beach با بهترین قیمت تا کنون عرضه می‌شود


THE Turtle Beach Stealth Pro یکی از هدست های بازی رده بالای مورد علاقه ما است و به عنوان بخشی از رویداد جمعه سیاه آمازون، آن را با قیمت 280 دلار، پایین ترین قیمت آن تا کنون، خواهید یافت. اگر به دنبال چیزی ارزان‌تر هستید، بسیاری از هدست‌های ساحل لاک‌پشت دیگر به فروش می‌رسند، بنابراین حتماً قبل از انقضای تبلیغات، کاتالوگ کامل پس‌انداز را بررسی کنید.

Turtle Beach دوست دارد به تجهیزات خود زیبایی گیمر تهاجمی بدهد، اما این مورد در Stealth Pro صدق نمی کند. با طراحی مشکی محتاطانه، بیشتر شبیه یک جفت هدفون سنتی است. درایورهای 50 میلی‌متری برای صدای قدرتمند، میکروفون حذف نویز و گوش‌های مخملی بزرگ برای راحتی ارائه می‌دهد. بررسی Stealth Pro ما به لطف حذف نویز درجه یک و طراحی فوق‌العاده راحت آن‌ها را «بهترین هدست بازی Turtle Beach» نامید.

Turtle Beach Stealth Pro
Turtle Beach Stealth Pro

آلبوم عکس

استیون پتیت، منتقد، نوشت: «Turtle Beach’s Stealth Pro نه تنها بهترین هدست سازنده است، بلکه یکی از بهترین هدست های بازی است که می توانید در سال 2023 بر روی هر پلتفرمی خریداری کنید. وقتی نوبت به درایورهای صوتی رسید، ساحل لاک‌پشت واقعاً آن را از پارک حذف کرد، زیرا درایورهای 50 میلی‌متری در باس و تریبل عالی بودند.

شایان ذکر است که Stealth Pro برای Xbox جهانی است و به صورت بی سیم با پلی استیشن، رایانه شخصی، موبایل و اساساً همه دستگاه های شما کار می کند. با این حال Stealth Pro برای پلی استیشن از همه پلتفرم ها پشتیبانی می کند بجز برای Xbox (به دلیل فناوری بی سیم مایکروسافت). غیر از این، در اصل همان هدست است. Stealth Pro دارای یک جفت باتری است که یکی از آنها در فرستنده کم مشخصات شارژ می شود. هنگام همگام سازی با فرستنده، می توانید از طریق بلوتوث به دستگاه دیگری مانند تلفن خود نیز متصل شوید.

بخوانید  گوگل آخرین بازی Stadia را قبل از خاموش شدن منتشر می کند

در حالی که Stealth Pro جذابیت زیادی دارد، شما همچنین تعداد زیادی هدست بازی دیگر را در فروش خواهید یافت (و چند کنترلر برای اندازه گیری خوب). به یاد داشته باشید که با آن مشورت کنید Turtle Beach Recon 200 Gen 2 اگر به یک جایگزین مقرون به صرفه نیاز دارید، یا اگر هدفون بی‌سیم Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX برای چیزی فقط چند قدم پایین تر از Stealth Pro.

در زیر بهترین معاملات جمعه سیاه ساحل لاک پشت را خواهید یافت.

بهترین معاملات در ساحل لاک پشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر