در جمعه سیاه یک مینی کامپیوتر مقرون به صرفه در آمازون دریافت کنید


مینی پی سی ها گزینه ای عالی برای خریداران صرفه جو هستند زیرا می توانند قدرت شگفت انگیزی را با قیمت پایین ارائه دهند. آنها همچنین برای یک دفتر کار خانگی تنگ مناسب هستند، زیرا ردپای کوچک آنها راحت تر از یک لپ تاپ یا برج سنتی مدیریت می شود. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، تعداد زیادی مینی پی سی برای جمعه سیاه به فروش می رسد که بسیاری از آنها هستند با تخفیف تا 125 دلار.

یکی از بهترین معاملات در حال حاضر مربوط به Beelink SER5Max، از 439 دلار به 322 دلار رسید. مجهز به Ryzen 7 5800H، 32 گیگابایت رم، 500 گیگابایت SSD، و طراحی شده برای اجرا بر روی حداکثر سه نمایشگر، برای چنین دکل کوچک بسیار قدرتمند است. می تواند برخی از بازی های سبک را انجام دهد، اگرچه برای بازی های مستقل بیشتر از بازی های AAA با گرافیک فشرده مناسب است.

Beelink Mini PC
Beelink Mini PC

آلبوم عکس

گزینه های ارزان تر شامل Beelink Mini PC (اینتل N95، 8 گیگابایت رم) برای 127 دلار (به جای 160 دلار) و Beelink SER5 Mini PC (Ryzen 7 5800H، 16 گیگابایت رم) برای 299 دلار (399 دلار بود). اگر برای افزایش بودجه خود مشکلی ندارید، می توانید آن را دریافت کنید کامپیوتر گیمینگ AceMagic Mini (Intel i9-11900H، 16 گیگابایت رم) برای 425 دلار (550 دلار) که تقریباً به اندازه یک مینی پی سی برای اجرای بازی ها خوب است.

در زیر، همه پیشنهادات مینی رایانه های شخصی مورد علاقه ما در جمعه سیاه را پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که بسیاری از این معاملات از شما می‌خواهند تا قبل از بررسی، یک کوپن را برای دریافت تخفیف کامل بگیرید.

بخوانید  پوشش ویدئویی زنده زومجی جوایز بازی 2022

بهترین معاملات مینی کامپیوتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر