بازیگران اصلی سریال Game of Thrones معرفی شدند

بازیگران Sir Duncan the Tall و Aegon Targaryen V در Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight معرفی شدند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که بازیگران اصلی سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight معرفی شدند. مجله Variety این را گزارش کرده است پیتر کلیفی (بازیگر سریال هری وایلد) در نقش قد بلند سر دانکن (دکتر) و دکستر سائول آنسل (بازیگر Emmerdale) نقش Aegon Targaryen V (تخم مرغ) را در سریال spin-off Game of Thrones بازی می کند.

پیتر کلیفورد و دکستر سول آنسل در سری پیش درآمد سریال Game of Thrones

این معرفی از سری بازی های تاج فتاح بر اساس مجموعه رمان های فانتزی Tales of Dunk و Egg ساخته شده است. جورج آر. آر. مارتین این فیلم ماجراهای سر دانکن قد بلند و اگان پنجم تارگرین را 90 سال قبل از رویدادهای A Song of Ice and Fire دنبال می کند. پیش بینی می شود سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight در 6 قسمت تولید و در شبکه HBO به نمایش عمومی برسد.

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: “دو قهرمان یک قرن قبل از وقایع بازی تاج و تخت وستروس را سرگردان کردند: یک شوالیه جوان کم تجربه اما شجاع به نام سر دانکن بلندقد و یک جنگجو به نام ایگ. سریال در دوره ای اتفاق می افتد که در آن اتفاق می افتد. تارگرین ها هنوز تخت آهنین را در دست دارند و خاطره اژدهاها پاک نشده است.» The Last of Minds. سرنوشت بزرگ، دشمنان قدرتمند و ماجراجویی های خطرناک در انتظار این دوستان بی نظیر است.

جورج آر. آر. مارتین سه رمان Dunk و Egg Tales را منتشر کرده است: شوالیه حصار در سال 1998، شمشیر تقسیم شده در سال 2003، و شوالیه اسرارآمیز در سال 2003. این سه رمان متعاقبا جمع آوری و در سال 2015 به عنوان رمانی با عنوان شوالیه هفت برای مخاطبان منتشر شد. پادشاهی ها

بخوانید  Hi-Fi Rush قبلاً برای رایانه شخصی تخفیف داده شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر