هنوز منتظر بازی جدید Nier نباشید!


یوسوکه سایتو، تهیه کننده سری بازی های NieR، به تازگی تایید کرده است که او و یوکو تارو، کارگردان این مجموعه، در حال بررسی ساخت یک بازی جدید هستند.

NieR: بازی خودکار به راحتی یکی از بهترین و موفق ترین کارهاست اسکوئر انیکس در سال های اخیر محبوبیت زیادی داشته است، اما با گذشت 6 سال از انتشار آن، تقریبا هیچ نشانه ای از دنباله آن دیده نمی شود و نمی دانیم که آیا هرگز دنباله ای ساخته خواهد شد یا خیر. با این حال، اکنون به نظر می رسد که سازندگان در حال برنامه ریزی برای ساخت یک بازی جدید در سری NieR هستند.

همانطور که توسط منبع ژاپنی 4gamer گزارش شده است ظاهرا تهیه کننده سریال یوسوکه سایتو در یک مصاحبه جدید در رویداد G-STAR 2023 در کره جنوبی، نیر گفت که در حالی که بازی جدیدی از سری NieR هنوز در دست ساخت نیست، او و کارگردان سریال یوکو تارو قصد دارند روزی نسخه جدیدی را توسعه دهند.

جالب اینجاست که سایتو گفته است که با توجه به شرایط موجود، بازی جدید NieR به دلیل برخی مسائل هنوز وارد پروسه ساخت نشده است، اما تا زمانی که یوکو تارو زنده است، کارگردان قصد دارد به کار روی این سری ادامه دهد. سایتو همچنین تایید کرد که او و تارو در حال حاضر در حال همکاری در یک بازی دیگر هستند که امیدوارند در سال 2024 بیشتر در مورد آن صحبت کنند.

با توجه به موفقیت های سری NieR در سال های اخیر، تعجبی ندارد که شاهد عرضه جدیدی در آینده باشیم. طبق آمار منتشر شده در آوریل سال جاری، بیش از 7.5 میلیون واحد از بازی NieR: Automata ارسال به فروشگاه های سراسر جهان. همچنین در ماه نوامبر، Square Enix تایید کرد که بیش از 1.5 میلیون نسخه از این بازی وجود دارد NieR Replicant به فروشگاه ها ارسال شده است.

بخوانید  پخش زنده هفتگی زومجی برای سریال The Last of Us قسمت پنجم