نینتندو سوییچ 2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد


طبق آخرین شایعات، در ماه مارس شاهد رونمایی از کنسول Nintendo Switch 2 خواهیم بود.

چندین ماه است که شایعات در مورد نینتندو سوییچ 2 (یا کنسول بعدی نینتندو) صحبت می کنند و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به هفتمین سالگرد عرضه سوییچ باقی مانده است، بسیاری منتظر معرفی کنسول بعدی هستند. لطفا الان افشاگر معتبر NateTheHate زمان تقریبی راه اندازی کنسول را فاش کرده است.

او در طول پادکست Game and Talk گفت که نینتندو کنسول بعدی خود را در ماه مارس معرفی خواهد کرد. او مطمئن نیست که این افشاگری چه شکلی به خود خواهد گرفت، شاید یک کنفرانس مطبوعاتی ساده یا شاید یک رویداد تمام عیار باشد، اما او می گوید که از آنچه در رویداد Gamescom در آگوست 2023 شنید، مارس زمان رسمی خواهد بود. رونمایی از کنسول بعدی نینتندو

فیلیپه لیماناشر یونیورسو نینتندو نیز این گفته را تایید کرد و گفت که بر اساس گزارش ها، چندین استودیو فرست شخص نینتندو و شرکای آنها می خواهند پروژه های خود را در ماه مارس ارائه کنند و چندین خرده فروش نیز در حال آماده شدن برای شروع پیش فروش این محصول هستند.

پیش از این گزارش ها حاکی از آن بود که کنسول بعدی نینتندو در نیمه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. اگر این ادعا درست باشد، رونمایی از کنسول در ماه مارس اتفاق عجیبی نخواهد بود. همچنین گفته می شود که هفته آینده شاهد یک نینتندو دایرکت جدید خواهیم بود و قبل از معرفی کنسول جدید شاهد معرفی چند بازی برای سوییچ خواهیم بود.

بخوانید  3 رئیس با مشکلات بدنی صحنه وحشتناک قایق را شکستند

اخیراً، نینتندو اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ تا 10 دسامبر 1402 (31 دسامبر 2023) 139.36 میلیون دستگاه فروخته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر