نوشیدنی انرژی زا را در تیزر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl به نمایش بگذارید

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی STALKER 2 با ما در میان بگذارید.

اگرچه ممکن است تبلیغ این نوشیدنی در تیزر STALKER 2 عجیب به نظر برسد، اما می توان محیط چشم نواز دیگری را در بازی مشاهده کرد.از توضیحات سازندگان مشخص می شود که این ساختمان متعلق به منطقه Yaniv استالکر است: ندای پریپیات. شخصیت های تقریباً از هر جناحی در بازی مانند مزدوران، راهزنان یا افراد تنها در این مکان زندگی می کنند.

بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl برای پلتفرم های PC و Xbox Series X Xbox Series S در دست توسعه است. علاوه بر این، این بازی در روز اول انتشار برای کاربران Game Pass در دسترس خواهد بود. GSC GameWorld هنوز تاریخ انتشار بازی را مشخص نکرده است، اما به نظر می رسد که قصد دارد در سال جاری عرضه شود. امکان ارائه دموی جدید از این بازی در نمایشگاه Xbox Games در تاریخ 11 ژوئن سال جاری وجود دارد.

نزدیک به یک سال از انتشار آخرین تریلر بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl می گذرد و استودیوی GSC GameWorld با بحران های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین و حملات سایبری بسیاری دست به گریبان است. با این حال، اخیراً تیزر کوتاهی از دنباله STALKER منتشر شده است که بر روی نمایش نوشیدنی انرژی زا NON STOP تمرکز دارد.

دانلود فیلم آپارات

GSC GameWorld تیزر کوتاهی از بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر کرده است که حاوی یک نوشیدنی انرژی زا است.