بازی It Takes Two بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است

با اعلام استودیو Hazelight، فروش It Takes Two از 10 میلیون نسخه فراتر رفت.

شخصیت های بازی It Takes Two

بازی It Takes Two در سال 2021 برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد و در سال 2022 برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.داستان این بازی با تمرکز بر دو شخصیت به نام های کودی و می روایت می شود. این دو شخصیت والدین دختری به نام رز هستند و قصد جدایی از یکدیگر را دارند. در نهایت این دو شخصیت تبدیل به عروسک های دست ساز می شوند و باید تمام تلاش خود را برای بازگشت به زندگی عادی با کمک کتاب جادویی به نام دکتر حکیم که متخصص در بازسازی روابط بین افراد است، انجام دهند.

کودی و می در طول ماجراجویی خود درگیر فعالیت ها و مینی گیم های مختلفی می شوند و باید با کمک یکدیگر آنها را تکمیل کنند. استودیو Hazelight تایید کرده است که در حال کار بر روی بازی بعدی خود هستند و کارگردان جوزف Faris توضیح داده است که پروژه بعدی آنها بهتر از It Takes Two خواهد بود. با این حال جزئیات این بازی جدید هنوز منتشر نشده است و باید منتظر اعلام رسمی از سوی سازنده باشیم.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در جدیدترین اخبار بازی، Hazelight تایید کرده است که It Takes Two به نقطه عطف فروش جدیدی رسیده است. به گفته این سازنده، فروش It Takes Two تاکنون از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است. همانطور که Hazelight در توییتر اشاره کرد، به دلیل ماهیت همکاری این بازی، تعداد بازیکنانی که از این تجربه لذت بردند تقریبا دو برابر خواهد شد. زیرا هر دو نفر برای تجربه It Takes You فقط به یک نسخه نیاز دارند.

بخوانید  سفر در زمان؛ آیا می‌توان همین حالا در زمان سفر کرد؟