بازی CrossfireX Xbox و حتی بخش تک نفره آن در دسترس نخواهد بود

علاوه بر این، بازیکنان تنها تا زمانی که سرورهای بازی خاموش شوند، به داده های خود از جمله پیشرفت در بازی و موارد خریداری شده دسترسی دارند. Studio Smilegate دلیل پایان پشتیبانی از CrossfireX را توضیح داد: “در حالی که تیم ما برای ارائه محتویات متعدد تلاش می کرد. به‌روزرسانی‌ها، از جمله اصلاحات، نقشه‌های جدید، حالت‌ها و رویدادهای درون‌بازی، بازی در نهایت در سطح مورد انتظار شکست خورد. در نتیجه، ما تصمیم سختی برای بستن بازی گرفتیم.»

Smilegate Entertainment پایان پشتیبانی از CrossfireX و خاموش شدن سرورهای آن را اعلام کرد.

اپراتورهای بازی CrossfireX مشغول مبارزه در میدان جنگ هستند

بازیکنانی که ظرف دو هفته گذشته از فروشگاه بازی CrossfireX محتوا خریداری کرده باشند، بازپرداخت خواهند شد. در یک جلسه پرسش و پاسخ، Smilegate اعلام کرد که کمپین های داستانی و تک نفره توسعه یافته توسط Remedy نیز فقط تا 18 می در دسترس خواهند بود. فروشگاه درون‌بازی CrossfireX نیز تا اطلاع ثانوی باز خواهد بود تا بازیکنان بتوانند ارز باقی‌مانده خود را خرج کنند، اما دیگر قادر به خرید CFP یا GP نیستند.

با اعلام استودیو Smilegate، پشتیبانی از بازی CrossfireX در تاریخ 28 می 1402 (18 می 2023) پایان خواهد یافت. در این تاریخ، CrossfireX از فروشگاه Xbox حذف خواهد شد و محتوای جدیدی منتشر نخواهد شد. استودیو Smilegate در ادامه تایید کرده است که سرورهای بازی در تاریخ اعلام شده برای همیشه غیرفعال خواهند شد.

نظر شما در مورد اخبار بازی CrossfireX چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی CrossfireX که در فوریه 2022 برای کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X منتشر می‌شود نسخه Xbox Series S شامل دو کمپین Operations بود که توسط Remedy توسعه داده شد. اگرچه بخش چند نفره این بازی رایگان است، اما پرداخت های درون برنامه ای زیادی داشت. در زمان انتشار، این بازی مورد توجه منتقدان قرار گرفت و گیمرها با استقبال ضعیفی مواجه شدند و برخی از آنها CrossfireX را بدترین بازی سال 2022 می‌دانستند.

بخوانید  توسعه دهنده بازی Assassin's Creed Mirage در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سری است