توسعه دهنده بازی Assassin’s Creed Mirage در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سری است


سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage احتمالا در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سری هستند.

اگرچه یوبی سافت در سال های اخیر توسعه نسخه های اصلی سری Assassin’s Creed را به استودیوهای مونترال و کبک خود سپرده است، اما تیم های دیگر نیز نقش مهمی در ساخت نسخه های خاص داشته اند. استودیو یوبی سافت بوردو یکی از آن تیم هایی است که افزونه Wrath of the Druids را برای Assassin’s Creed Valhalla توسعه داده است. سپس این استودیو بازی Assassin’s Creed Mirage را توسعه داد و حالا به نظر می رسد که کار خود را در ساخت نسخه های اصلی این سری به پایان نرسانده است.

با توجه به اینکه Mirage بسته الحاقی نخواهد داشت، استودیو Bordeaux احتمالاً کار روی Assassin’s Creed جدید را آغاز کرده است.

ریک گادوین او اخیراً در حساب توییتر خود تأیید کرد که توسط استودیو بوردو به عنوان فیلمنامه نویس اصلی برای ادامه کار بر روی سریال Assassin’s Creed استخدام شده است. با توجه به اینکه قبلا تایید شده بود که بازی Assassin’s Creed Mirage بسته الحاقی نخواهد داشت، این مقاله نشان می دهد که Studio Bordeaux کار روی نسخه بعدی سری Assassin’s Creed را آغاز کرده است.

در اوایل سال جاری، گزارشی از Gaming Insider ادعا کرد که یوبی سافت 11 پروژه مختلف Assassin’s Creed را در دست توسعه دارد که یکی از آنها بازسازی Black Flag است. از آن زمان تاکنون دو پروژه مرتبط با Assassin’s Creed به نام های Mirage و Nexus VR منتشر شده اند و حالا باید منتظر اخبار بیشتری از بازی های آینده این سری باشیم.

بخوانید  طرفداران بازی Final Fantasy 7 Rebirth کامئوهای روبی و زمرد را پیدا می کنند
تحریریه مجله بازی یک گیمر