امکان میزبانی رویداد Nintendo Direct در این هفته

همچنین شایعاتی مبنی بر آغاز پیش فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و بازی تاخیری Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در آینده نزدیک به گوش می رسد. این محیط جف گراب طبق گزارش‌های منتشر شده از رسانه Giant Bomb، گمان می‌رود که یک رویداد Nintendo Direct در این هفته برگزار شود.

اگرچه مایکروسافت در رویداد Developer_Direct جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های Xbox آینده ارائه کرد و سونی در حال آماده شدن برای عرضه هدست PlayStation VR2 است، نینتندو کاملاً سکوت کرده است. با در نظر گرفتن The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یکی از نکات برجسته نسخه امسال نینتندو سوییچ در ماه مه است، سکوت نینتندو واقعاً عجیب است.

در این رابطه، جف گراب گفت: “ما باید چیزی در مورد همه این چیزها بشنویم. فکر می کنم این آخر هفته اتفاق می افتد. من مطمئنا نمی توانم آن را تضمین کنم، و همین الان می گویم، همه چیز به Nintendo Direct اشاره می کند. رویداد این هفته البته فکر نمی‌کنم برای طرفداران خیلی غافلگیرکننده باشد، زیرا شرکت نینتندو هر سال در فوریه یا نهایتاً در مارس یک رویداد Nintendo Direct برگزار می‌کند.

جف گراب، از شرکت Giant Bomb Media اعلام کرد که طرفداران باید منتظر رویداد Nintendo Direct در این هفته باشند.

جف گراب پیش‌بینی می‌کند که جزئیات بیشتری درباره Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در رویداد بعدی Nintendo Direct فاش شود. با این حال، طرفداران می توانند منتظر اخبار و تریلرهای بیشتری باشند. با این حال، رویداد مستقیم نینتندو این هفته هنوز تایید نشده است.

بخوانید  تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از مرز 5 میلیون عبور کرد

در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Last of the Nintendogs، از جف گراب پرسیده شد که آیا او منتظر رویداد Nintendo Direct در این ماه است یا خیر. در پاسخ به این سوال، خبرنگار رسانه غول‌بمب گفت: «بله، در واقع، تمام چیزی که می‌شنوم [حاکی از همین موضوع است] و هر کدام نوعی تکرار دیگری است. چندین بار به برگزاری این مراسم در هفته 15 بهمن ماه اشاره شده است. اساساً، هر ماجراجویی کوچکی که دریافت می‌کنم به من امتیاز می‌دهد که آن هفته اتفاق بیفتد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر