تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از مرز 5 میلیون عبور کرد


بر اساس گزارش Tango Gameworks، تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از پنج میلیون نفر فراتر رفته است.

کمتر از دو ماه پیش، تایید شد که بازی Ghostwire: Tokyo از مرز چهار میلیون بازیکن گذشته است. حالا به نظر می رسد در این مدت کوتاه تعداد بازیکنان او به اوج جدیدی رسیده است. در همین راستا استودیو Tango Gameworks در پیامی توییتری از طرفداران تشکر کرد و اعلام کرد که تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از مرز پنج میلیون نفر گذشته است. سپس سازنده با به اشتراک گذاشتن تصویری از شخصیت های بازی که توسط آن طراحی شده بود، این موفقیت را جشن گرفت. کنتا موراماتسو، طراح مفهوم هنر ایجاد شد. می توانید تصویر زیر را مشاهده کنید.

آثار هنری Ghostwire: Tokyo به پنج میلیون رسید

Ghostwire: Tokyo در مارس 2022 برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بعدها این بازی به مدت یک سال در انحصار کنسول پلی استیشن قرار گرفت و اگرچه در این مدت فروش و محبوبیت چندانی کسب نکرد، اما کم کم طرفداران ثابتی پیدا کرد. در ادامه این بازی فروردین ماه گذشته بر روی کنسول های Xbox Series X Xbox Series S با خدمات پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیمز در دسترس قرار گرفت که باعث افزایش تعداد بازیکنان شد.

علاوه بر تجربه کمپین اصلی، بازیکنان Ghostwire: Tokyo می‌توانند محتوایی از به‌روزرسانی Spider’s Thread را نیز تجربه کنند، که شامل یک برج 30 طبقه با مکانیک نور سرکش، یک منطقه جدید به نام Middle School و کات سین‌های بیشتر برای کمپین اصلی است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

بخوانید  ساخت سری Dark Tower توسط خالق The Haunting of Hill House
تحریریه مجله بازی یک گیمر