فروش The Outer Worlds به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است


به تازگی آخرین آمار فروش بازی The Outer Worlds در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ برای کاربران پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. علاوه بر این، پورت نینتندو سوییچ این کنسول در سال 2020 منتشر شد. این اثر توسط Obsidian Entertainment طراحی و توسعه یافته است. این شرکت وظیفه انتشار بازی مورد نظر را بر عهده دارد بخش خصوصی واقع شده است. ساخته شده توسط Obsidian، امتیاز 82 را در متاکریتیک کسب کرد.

جهان و شخصیت اصلی بازی The Outer Worlds

حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش، تیک تو اینتراکتیو، معروف به شرکت مادر Private Division، نتایج مالی سال مالی 2023 خود را منتشر کرد. به گفته این شرکت، فروش جهانی The Outer در سراسر جهان تعداد نسخه های جهانی از پنج میلیون فراتر رفته است.

جالب اینجاست که بازی مورد بحث تا می 2021 سه میلیون نسخه فروخته است. علاوه بر این، اوایل سال جاری، نسل نهم پورت این اثر با عنوان The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition در دسترس قرار گرفت.

همانطور که احتمالا می دانید، دنباله اثر مورد نظر در سال 2021 با نام The Outer Worlds 2 در جریان کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 به طور رسمی معرفی شد. یک گیمر در بررسی خود به The Outer Worlds 8.5 امتیاز داد. در بخشی از متن نقد و بررسی این بازی به قلم محمدصادق توری می خوانیم:

The Outer Worlds یکی از آن بازی های نقش آفرینی است که همه طرفداران این دسته از بازی ها باید آن را بررسی کنند. اگرچه این بازی در طراحی دشمن از نظر عملکرد و مبارزات ضعیف عمل کرد، اما نبردها به لطف سیستم غنی ارتقای شخصیت ها همچنان لذت بخش هستند و می توانید لحظات خنده داری را به لطف داستانی جذاب تجربه کنید.

بخوانید  نحوه استفاده از سیم کارت ایرانی در ترکیه

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر