نمایش جدید Black Panther در پوستر فیلم New Black Panther 2

پوستر جدید مارول استودیو فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است، در این پوستر شاهد فیلم Black Panther جدید هستیم.

لتیسیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تانوک هوئرتا، ​​آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و مایکل کول آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستند و به ایفای نقش پرداختند. هم رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther کارگردانی و فیلمنامه Black Panther: Wakanda Forever را نوشت.

پایان اسپویلر

علاوه بر این، یک پوستر جدید Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است که شوری با بازی Leticia Wright، که پلنگ سیاه بعدی در دنیای سینمایی مارول است، منتشر شده است. در حالی که برای طرفداران تعجب آور نبود، اما استودیو مارول به طور رسمی هویت پلنگ سیاه بعدی را تا زمان اکران فیلم اعلام نکرد:

علاوه بر این، فروش فیلم Black Panther 2 در خارج از ایالات متحده به 258.3 میلیون دلار افزایش یافت و مجموع فروش دنباله Black Panther در سراسر جهان به 546.3 میلیون دلار رسید. Black Panther: Wakanda Forever همچنین هفتمین فیلم پرفروش سال 2022 است و باید دید که آیا آخرین فیلم دنیای سینمایی مارول که آخرین فیلم فاز چهارم است به فروش 1 میلیارد دلاری خواهد رسید یا خیر. یا نه.

بقیه اخبار ممکن است بخشی از داستان فیلم Black Panther: Wakanda Forever را فاش کند

پوستر جدید Black Panther: Wakanda Forever بر معرفی شوری به عنوان پلنگ سیاه بعدی تمرکز دارد

برتر جهان فیلم The Black Panther: Wakanda Forever مدتی است که در حال حاضر در جدیدترین فیلم منتشر شده است اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدید Black Panther 2 منتشر شد. Black Panther: Wakanda Forever توانست در دومین آخر هفته اکران در ایالات متحده بیش از 67.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد و مجموع فروش فیلم را به بیش از 287.9 ​​میلیون دلار برساند.

بخوانید  ماجراهای خطرناک وایکینگ ها در اولین تریلر فصل دوم سریال Vikings: Valhalla