ماجراهای خطرناک وایکینگ ها در اولین تریلر فصل دوم سریال Vikings: Valhalla

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Vikings: Valhalla را به اشتراک گذاشته است. این سریال درام اکشن تاریخی در واقع یک اسپین آف از مجموعه وایکینگ ها است که وقایع 100 سال بعد را روایت می کند. طرفداران برای شروع پخش فصل 2 نیازی به صبر زیادی ندارند و این سریال در تاریخ 12 ژانویه 2023 (22 ژانویه 1401) از نتفلیکس برای بینندگان نمایش داده می شود.

سام کورلتبازیگر سریال ماجراهای سرد کننده سابرینا فردیا گوستافسونبازیگر سریال The Witcher لئو سوتربازیگر سریال ویکتوریا لورا برلینروبی رد بازیگر سینما دیوید اوکبازیگر سریال The Borgias یوهانس هویکور جوهانسونبازیگر زن اتمی بلوند بردلی فریگاردبازیگر شیاطین داوینچی و حیات کمیلبازیگر فیلم The Murder on the Orient Express در این سریال بازی می کند.

دانلود فیلم آپارات

وایکینگ‌ها: والهالا ماجراهای خطرناک برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌های تاریخ را دنبال می‌کند: لیف اریکسون، کاشف مشهور اسکاندیناوی، فریدیس اریکس‌دوتر، خواهر متفکر و تندخو لیف، و هارالد سیگوردسون، شاهزاده ماجراجو نورس. فصل دوم قهرمانان داستان را اندکی پس از سقوط غم انگیز Kattugat نشان می دهد. اتفاقی که رویاهایشان را در هم می شکند و سرنوشتشان را تغییر می دهد. این سه وایکینگ که ناگهان خود را در اسکاندیناوی سرگردان می بینند، مجبور می شوند جاه طلبی ها و شجاعت خود را در دنیایی فراتر از آبدره های کاتگات آزمایش کنند.

نتفلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال اکشن تاریخی Vikings: Valhalla را منتشر کرد.