کارگردان God Of War Ragnarok به سوالات داغ ما پاسخ می دهد

می توانید مصاحبه کامل بدون قطع را در پادکست GameSpot After Dark در اینجا گوش دهید پادکست اپل و Spotify.

راگناروک علاوه بر بازی سال، نامزد بهترین کارگردانی بازی، بهترین روایت، بهترین کارگردانی هنری، بهترین موسیقی و موسیقی، بهترین بازی اکشن ماجراجویی، بهترین صدای طراحی، نوآوری در دسترسی و بهترین عملکرد در The Game Awards شده است. در 8 دسامبر دوباره بررسی کنید تا ببینید راگناروک در نمایش جوایز بزرگ چگونه است.

در این مصاحبه، ویلیامز در مورد نقش مهم تایر در بازی، برنامه‌های اودین و رابطه‌اش با خانواده‌اش و آن پایان بسیار مهم: خود راگناروک صحبت می‌کند. اینها تنها تعدادی از موضوعاتی است که در چت مطرح شده است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتماً به کل آن گوش دهید.

God of War Ragnarok آمده است و این یک گنج است. عنوان PS4 و PS5 استودیوی سانتا مونیکا در 9 نوامبر عرضه شد و نقدهای مثبتی را به دست آورد و نامزدهای متعددی از جمله بازی سال را برای جوایز بازی آتی در دسامبر به دست آورد.

گیم اسپات اخیراً با کارگردان Ragnarok، اریک ویلیامز، صحبت کرد که با لوسی جیمز و تامور حسین در مورد نکات کلیدی دنباله صحبت کرد. بحث پر از اسپویلر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.