تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor در ماه دسامبر با تریلر جدید فاش می شود – گزارش

بر اساس گزارشی جدید، Electronic Arts جزئیات بیشتری درباره Star Wars Jedi: Survivor در مراسم The Game Awards ماه آینده افشا خواهد کرد. بازی داخلی گزارش می دهد که EA تاریخ انتشار بازی را اعلام می کند، تریلر جدیدی را نشان می دهد و شروع پیش فروش را در طول قیمت گذاری تایید می کند.

بر اساس این گزارش، حدود 30 دقیقه پس از پخش این نمایش اعلام خواهد شد. جوایز بازی برای پنجشنبه، 8 دسامبر از ساعت 5:00 بعد از ظهر به وقت PT / 8:00 بعد از ظهر به وقت شرقی برنامه ریزی شده است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.


برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

Jedi: Survivor کفش های بزرگی برای پر کردن دارد، همانطور که Jedi: Fallen Order فرا می رسد 20 میلیون بازیکن در تمام کنسول‌ها، پلتفرم‌ها و خدمات اشتراک از ژوئن 2021.

این بازی توسط استودیوی Apex Legends Respawn Entertainment ساخته می‌شود و برای سخت‌افزارهای نسل فعلی در حال توسعه است، بنابراین انتظار نمی‌رود که برای PS4 و Xbox One عرضه شود.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

جدی: Survivor آماده است پنج سال بعد رویدادهای Fallen Order در سال 2019. بازیکنان نقش کال کسیس را بر عهده می‌گیرند، زیرا او “به احساس سنگین بودن یکی از آخرین جدای‌های باقی‌مانده در کهکشان ادامه می‌دهد”.

پیش از این، جف گراب از سایت خواهر GameSpot یعنی Giant Bomb گفته بود که EA تبلیغ Jedi: Survivor را در ماه دسامبر که مصادف با The Game Awards است، آغاز خواهد کرد. انتظار می رود این بازی در مارس 2023 عرضه شود.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!