نام فیلمبرداری و زمان شروع فیلم جدید بیگانه مشخص شد


بر اساس اطلاعات جدید ثبت شده، زمان و مکان شروع فیلمبرداری فیلم جدید بیگانه مشخص شده است که ظاهرا نام رسمی این فیلم فاش شده است.

اسفند ماه گذشته خبری منتشر شد که حاکی از آن بود استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال آماده سازی قسمت جدید Alien به کارگردانی فده آلوارز و تهیه کنندگی ریدلی اسکات برای Hulu هستند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید Alien منتشر شد. طبق لیست ثبت شده در ProductionList، فیلمبرداری و تولید فیلم جدید Alien با عنوان Alien: Romulus از ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ فوریه ۱۴۰۱) در شهر بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.

اگرچه به نظر می رسد Romulus نام تولید فیلم ترسناک جدید Alien باشد، اما منابع آشنا با این فیلم می گویند که Alien: Romulus احتمالاً عنوان رسمی فیلم ترسناک نیز خواهد بود. این عنوان ممکن است در واقع به بنیانگذار و اولین پادشاه روم اشاره داشته باشد. اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما ما می دانیم که کیلی اسپینی بازیگر فیلم Mare of Easttown قرار است در قسمت جدید Alien بازی کند.

سیگورنی ویور با گربه در سفینه فضایی در فیلم بیگانه

فده آلوارز، کارگردان آثاری مانند ریبوت مردگان شیطانی 2013 نفس نکش و The Girl in the Spider’s Web کارگردانی و نگارش فیلمنامه جدید ترسناک بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم ساخته می شود و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای بیگانه خواهد بود. به نظر می رسد فیلم جدید بیگانه همان سیاست Prey را که اسپین آف Predator بود دنبال خواهد کرد.

بخوانید  کلاهبرداران به کدام گلف می آیند؟ با کراس اوور جدید Among Us

ریدلی اسکات او که قسمت اول فیلم بیگانه را در سال 1979 کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فری در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و تصور آلوارز در دست نیست، اما منابع نزدیک ادعا می کنند که فیلم او هیچ ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به گفته منابع، آلوارز یکی از طرفداران سرسخت سریال Alien است و سال ها پیش با ریدلی اسکات این ایده را مطرح کرد.

این ایده تا اواخر سال گذشته در ذهن اسکات ماندگار شد، زمانی که او بدون هیچ مشکلی با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز برای این کار آماده است یا خیر. حالا ظاهراً رئیس استودیو قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان زده است و آن را یک داستان واقعاً خوب با شخصیت هایی توصیف می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر