تریلر امتیاز بازی The Tactics Ogre: Reborn منتشر شد

این بازی که در اوایل نوامبر منتشر شد، یک بازسازی کامل از بازی کلاسیک محبوب Tactics Ogre: Let Us Cling Together است که اولین بار در سال 1995 بر روی کنسول Super Famicom منتشر شد. مانند سایر بازی های سبک نقش آفرینی تاکتیکی، تصمیم گیری ها و انتخاب های بازیکنان نقش مهمی در پیشبرد و تغییر داستان بازی خواهند داشت و بازیکنان می توانند در طول بازی و مبارزات نیز اعضای جدیدی را به مهمانی شخصیت هایی که در اختیار دارند اضافه کنند. بسته به نیاز و سبک بازی ترجیحی آنها.

Tactics Ogre: Reborn اکنون در نسخه‌های استاندارد و دیجیتال Premium در پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ و فروشگاه استیم در دسترس است. Square Enix همچنین تایید کرده است که نسخه PC بازی Tactics Ogre: Reborn تضمین و تایید شده است که روی لپ‌تاپ Steam Deck کار می‌کند. کاربران پلتفرم رایانه های شخصی می توانند هر دو نسخه این بازی را با 15 درصد تخفیف در تخفیف های آخر سال استیم استور خریداری کنند.

تریلر جدید Tactics Ogre: Reborn بازی RPG کلاسیک مورد تحسین منتقدان را به نمایش می گذارد.

دانلود از آپارات

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بازیکنان نقش دنیم پاول و همراهانش را در یک داستان حماسی، ابتدا برای انتقام شخصی، سپس برای نجات سرنوشت جزایر والرین بر عهده می گیرند. پشتیبانی از وضوح بالاتر و استفاده از آثار هنری و هنری با کیفیت بالاتر، صدا برای تمامی کات سین ها و اضافه شدن سیستم Buff Cards برای افزایش قدرت ضربه ها و اسپل ها از دیگر پیشرفت های این نسخه از بازی است که با انتشار گسترش Reborn. در ادامه می توانید تریلر امتیاز این بازی را تماشا کنید.

بخوانید  واکنش منتقدان به فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train)

دیروز، Square Enix تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی تاکتیکی Tactics Ogre: Reborn منتشر کرد که تحسین منتقدان و نمرات عالی را به نمایش می گذارد.