کلاهبرداران به کدام گلف می آیند؟ با کراس اوور جدید Among Us

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Triband اعلام کرده است که با Innersloth همکاری می کند تا یک کراس اوور کاملاً جدید Among Us را به What the Golf بیاورد؟

اندازه:

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

خیانت، ماشین‌های فروش خودکار، موشک‌های فضایی، بشقاب پرنده‌ها، دریچه‌های هوا، گربه‌ها و دیگر اشیاء مرتبط با هم نیز نمایش داده می‌شوند. به نظر می‌رسد که Among Golf همچنین راهی برای بازیکن برای بیرون راندن اعضای خدمه به فضا در صورت تمایل دارد، مشابه سیستم رأی‌گیری در میان ما.

توسعه دهنده Among Us، Innersloth قبلا با چندین استودیوی بازی سازی همکاری کرده است، که اخیراً با Bungie همزمان با راه اندازی توسعه Destiny 2 Lightfall بوده است. این کراس اوور دارای لوازم آرایشی با مضمون Destiny 2 بود که در کنار یک به‌روزرسانی کاملاً جدید عرضه شد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

بخوانید  اجرای Starfield با نرخ فریم 30 روی کنسول های Xbox

«آیا این احساس را می‌شناسید که وقتی یک بازی را آنقدر دوست دارید که شروع به ایجاد سطوح در بازی خود در مورد آن می‌کنید؟ تیم گاربوس، مدیر خلاق Triband گفت. “طبیعی است، اینطور نیست؟ این یک کار باحال و عادی است. اینطور نیست؟ به هر حال، ما از Innersloth بسیار سپاسگزاریم که پس از چند بار گفتن لطفاً نه گفتن را راحت کرد. من عاشق این بچه ها هستم! خیلی خوب است. امیدواریم بازیکنان از سطوح جدید What the Golf? الهام گرفته شده در میان ما که هنوز واقعاً گلف نیستند، لذت ببرند!”

به‌روزرسانی محتوای Among Golf هم‌اکنون از طریق Apple Arcade بر روی تلفن همراه قابل پخش است و نسخه رایانه شخصی و نینتندو سوییچ در تاریخ بعدی عرضه می‌شود. این کراس اوور دارای 35 سطح با الهام از «کاملاً نامتعادل» Among-Us است که در یک ایستگاه فضایی قرار دارد، که شامل Imposters و Crewmates به سبک بازی مستقل 2019 است.