مروری بر گذشته نگر 2022 از بهترین حیوانات خانگی در بازی های ویدیویی

چه هوشی باید داشته باشند؟ زیرا اگر آنها بیش از حد باهوش باشند، پس مانند یک NPC معمولی یا عضو حزب هستند، درست است؟ آیا باید مانند تاماگوچی، پوکه آنها را بیل بزنیم تا آنها به عنوان حیوان خانگی ثبت نام کنند؟ من احساس می کنم آخرین نکته واقعاً جزئی از داشتن یک حیوان خانگی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آیا حیوانات خانگی نیازی به سودمندی ندارند و آیا آنها باید موجوداتی کاملاً زیبایی شناسانه حیوانات باشند که بازیکنان بتوانند گهگاه به آنها غذا بدهند و آنها را نوازش کنند؟ احتمالا نه. اگر به مکانیک بازی هم گره خورده باشند، آیا می توان آنها را حیوان خانگی دانست؟ مطمئن. آیا برای اینکه حیوان خانگی در نظر گرفته شود، باید حیوانی به طور سنتی اهلی باشد – برخلاف وجود مکانیکی یا حتی شبح‌وار؟ شاید؟

تصمیم گرفتم در سال 2022 مروری بر حیوانات خانگی ویدیویی قابل توجه انجام دهم زیرا، صادقانه بگویم، امسال یک حیوان واقعی را پذیرفتم. یک انگیزه ساده و یک مقاله ساده و مستقیم برای نوشتن، درست است؟ اما در طول طوفان فکری، برخی از سوالات واقعاً وجودی در مورد اینکه چه چیزی به عنوان حیوان خانگی در یک بازی ویدیویی به حساب می آید، ظاهر شد.

بخوانید  Night In The Woods Spiritual Successor Revenant Hill Has Been Canceled