ملاقات پاتریک ویلسون با تهدیدی جدید در تصویر فیلم Insidious: The Red Door


سونی پیکچرز تصویر جدیدی از Insidious: The Red Door منتشر کرده است که بازگشت پاتریک ویلسون را نشان می دهد.

فیلم Insidious: The Red Door از سونی پیکچرز یکی از داغ ترین فیلم های ترسناک امسال است. در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی تصویر جدیدی از فیلم Conspiracy 5 را بازگردانده است. پاتریک ویلسون ارسال شده اگرچه این تصویر جزئیات زیادی ارائه نمی دهد، اما جاش لمبرت را در مکانی تاریک نشان می دهد که به تهدیدی خارج از صفحه نمایش خیره شده است.

پاتریک ویلسون در فیلم Insidious: The Red Door با تهدید جدیدی روبرو می شود

فیلم ترسناک Insidious: The Red Door بار دیگر خانواده لمبرت را در کانون توجه قرار می دهد. آخرین بار طرفداران این خانواده را در Insidious ملاقات کردند: Chapter 2; جایی که جاش و دالتون تصمیم می گیرند خاطرات را سرکوب کنند تا از فرافکنی اثیری جلوگیری کنند و به قلمرو The Further بازگردند. داستان فیلم جدید یک دهه پس از قسمت قبلی می گذرد، زیرا دالتون به دانشگاه می رود و با توانایی فرافکنی اثیری و بزرگسالی خود کنار می آید.

دانلود فیلم آپارات

پاتریک ویلسون بازیگر The Conjuring و تای سیمپکینزبازیگر مرد آهنی 3 برای بازی در نقش جاش و دالتون در Insidious: The Red Door بازمی گردد. پاتریک ویلسون برای اولین تجربه‌اش به‌عنوان کارگردان، فرمان قسمت پنجم این فیلم توطئه‌آمیز را در دست می‌گیرد و اسکات تیمزنویسنده فیلم هالووین می کشد (هالووین می کشد)، فیلمنامه را بر اساس داستانی از لی ونل و جیسون بلوم می نویسد.

جیسون بلیم، لی ونل، جیمز وان و پلی طلایی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم توطئه آمیز 5 کار می کنند. این اولین بار است که لی ونل فیلمنامه یک قسمت از Insidious را نمی نویسد. طرفداران فیلم های ترسناک برای تماشای این فیلم نیازی به منتظر ماندن زیادی نخواهند داشت و Insidious: The Red Door در تاریخ 16 جولای (7 ژوئیه) به سینماها می آید. مجموعه فیلم های توطئه آمیز با اکران Insidious در سال 2011 آغاز شد.

بخوانید  Destiny 2 Fireteam Finder بتای باز می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر