خوش بینی سونی از مجموع فروش PS5 به بیش از 108 میلیون دستگاه

جیم رایان تخمین می زند که حجم فروش پلی استیشن 5 قبل از پایان چرخه عمر آن به بیش از 108 میلیون دستگاه خواهد رسید.

همانطور که احتمالا دوستان یک گیمر عزیز می دانید سرعت فروش کنسول نسل نهم سونی در ابتدای عرضه رسمی به دلیل عدم تولید محدود بود. این اتفاق در طول همه گیری کووید-19 رخ داد و باعث تداخل بین عرضه و تقاضا در بازار جهانی شد.

در روزهای اخیر و در آخرین نمایشگاه پلی استیشن، سونی از پروژه های آینده خود رونمایی کرد. با این حال، شایعاتی مبنی بر برگزاری دومین نمایشگاه پلی استیشن در سال 2023 وجود دارد.

نظر شما درباره سخنرانی جدید جیم رایان چیست؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جیم رایان در کنار Sony Playstation Icons

طبق گزارش های اخیر، به نظر می رسد فروش جهانی کنسول مورد بحث به بیش از 40 میلیون دستگاه رسیده است. به مقدار دلخواه برسید به گفته مدیر عامل و رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی شکاف عددی باقی مانده تقریباً 70 میلیون قطعاً دشوار خواهد بود.

حالا با توجه به پایان این معامله، پلی استیشن 5 عنوان پرفروش ترین کنسول ماه را در چند ماه گذشته در کشورهای مختلف از آن خود کرده است. در جدیدترین اخبار بازی، جیم رایان او در طی مصاحبه های اخیر خود اعلام کرد که انتظار دارد PS5 تا قبل از پایان نسل، بیش از 108 میلیون کنسول بفروشد.

در طی یک پرسش و پاسخ آنلاین، آن شخص این موضوع را مطرح کرد و گفت: “من فکر می کنم 70 میلیون نفر تعداد کاربران فعال باقی مانده در پلی استیشن 4 هستند. در حالی که امیدواریم تعداد خوبی از این افراد به پلی استیشن 5 منتقل شود، قطعا یکی از اهداف ما این است که گیمرهای زیادی را وارد جامعه عمومی PS5 کنیم که هرگز صاحب PS4 نشده اند و در بسیاری از موارد هرگز مالکیت پلی استیشن را نداشته اند. ما موفق خواهیم شد.”

بخوانید  سریال اکو و آگاتا: The Coven of Chaos در میان آثار 2023 مارول
تحریریه مجله بازی یک گیمر