امکان برگزاری دومین ویترین پلی استیشن در سال 2023

این امکان وجود دارد که در ادامه سال دوباره شاهد نمایش پلی استیشن باشیم.

اگرچه در نمایش های گذشته ما همچنین چند رویداد جالب State of Play را اجرا کرده‌ایم، اما این نوع رویدادها معمولاً کوتاه‌تر و در مقیاس کوچک‌تر هستند. اکنون اتان گشگزارشگر ارشد رسانه ای Kotaku به نقل از منابع، تایید کرده است که پلی استیشن و نینتندو امسال ویترین هایی را برگزار خواهند کرد. همانطور که در اخبار ذکر شد، پخش زنده غیر معمول نیست و یک برنامه اختصاصی برای مرد عنکبوتی 2 مارول قرار بود در ماه های آینده پخش شود. همچنین، صرف نظر از اتفاقات هفته گذشته، سونی بازی‌های اول شخص زیادی را در دست توسعه دارد که باید معرفی شوند. کالین موریارتی Last Stand Media همچنین ادعا کرد که پلی استیشن ویترین دیگری برای سال 2023 دارد.

با نگاهی به رویدادهای State of Play، سونی چند سالی است که هر سال چند پخش زنده انجام می دهد. البته ویترین هفته گذشته پلی استیشن خاص محسوب می شد. زیرا مراسم E3 در حوالی زمان رویداد سالانه برگزار شد. با این حال او نتوانست انتظارات برخی بازیکنان را برآورده کند. شاید ویترین چند روز پیش آخرین ویترین پلی استیشن در سال 2023 نباشد.

به علاوه، با توجه به فهرست عظیم بازی‌های کرانچ پارتی، شرکای زیادی وجود دارند که قصد دارند از قدرت تبلیغاتی پلی استیشن استفاده کنند تا بازی خود را بر زبان بیاورند. در نهایت، تعجب آور خواهد بود که اگر نمایش های بیشتری نبینیم. شاید برای طرفداران جالب باشد که سونی نقشه راه خود را برای دنباله 2023 و بازی های در حال توسعه توضیح دهد. اما متاسفانه روال این شرکت ژاپنی برای رونمایی و نمایش بازی ها تغییر کرده است.

بخوانید  نگاه کلی به بازی Evil West با پخش تریلر جدید این اثر