واکنش منتقدان به Street Fighter 6

یک گیمر: 90 از 100

من از Street Fighter 6 سیر نمی شوم. این آخرین فکری بود که وقتی خوابم برد و اولین چیزی بود که وقتی از خواب بیدار شدم به آن فکر کردم. Street Fighter 6 ساختار نبرد خوبی دارد. حالت هایی را هم می بینیم که باید با جدیت تمام بجنگید و از طرفی حالت هایی را می بینیم که اصلا قرار نیست در آن ها جدی باشید. با این حال، برخی از مشکلات عملکرد وجود دارد ما تور جهانی هستیم، اما این کمی کیفیت این پکیج را نشان نمی دهد [کل بازی] در زیر. با انتشار نسخه جدید Mortal Kombat و Tekken، به نظر می رسد که در دوران طلایی جدیدی از بازی های مبارزه ای هستیم. خوشبختانه Street Fighter 6 با موفقیت خود را با این محیط جنگی سازگار کرده و به خوبی مبارزه می کند.

Street Fighter یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های مبارزه ای است و می توان آن را یکی از سه بازی برتر مبارزه ای دانست. هر نسخه از این بازی به نوعی می توانست مخاطبان خود را سرگرم کند، هرچند نسخه پنجم در زمان عرضه با مشکلات عدیده ای مواجه شد و کم کم کپکام محصول بهتری را ارائه کرد، اما باز هم نتوانست در حد فایتر خیابانی 4 ظاهر شود.

GameSpot: 90 از 100

IGN: 90 از 100

بازی Street Fighter 6 ضمن رفع مشکلات نسخه قبلی، این سری مبارزات معروف را وارد دوران مدرن می کند.

Street Fighter 6 به لطف سیستم جدید بازی «Drive System» توانسته است عناصر جذاب بازی های قبلی را جمع آوری کرده و با طراحی زیبا و مدرن به Street Fighters ارائه دهد. حال و هوای هیپ هاپ و همچنین آبرنگ های سنتی سری Street Fighter چشم نواز است. نام RE Engine است و با گرافیک بازی خیالمان راحت شده است.از ترکیب افکت های هنری و انیمیشن های روان، معجونی رنگارنگ و درخشان به دست آمده است. شاید بخش تور جهانی خسته کننده باشد، اما بخش کلاسیک آرکید همچنان منتظر شماست. از سوی دیگر، SF6 در بخش آنلاین نیز درخشان است. با استفاده از فناوری بازیابی Netcode، یک تجربه آنلاین بسیار روان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. حالت Battle Hub ایده بسیار جالبی دارد و به نوعی کاربران را به دوران طلایی کلوپ های آرکید می برد. عمق مثال زدنی گیم پلی مبتنی بر درایو، مسابقات آنلاین و تک نفره را جذاب تر و هیجان انگیزتر کرده است. Street Fighter 6 یکی از بهترین بازی های مبارزه ای این نسل است

شخصیت های بازی Street Fighter 6

با سه بازی مبارزه ای جدید از سه سری فایتینگ، رقابت سختی است، اما کپکام تمام تلاش خود را کرده است. موفقیت ناشر بازی در این سری با انتشاری شیک، غنی و سرگرم کننده ادامه دارد.

VGC: 100 از 100

هفت سال از انتشار Street Fighter 5 می گذرد و تا سه روز دیگر Street Fighter 6 در دسترس کاربران قرار می گیرد; محصولی که نسبت به قبل پیشرفت های زیادی داشته و از نظر گیم پلی شاهد مکانیزم هایی هستیم که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند اما کار روی آن ها و به کار بردن آن ها در راه مبارزه چالش برانگیز و لذت بخش است.

بازی های Street Fighter همیشه معیاری برای بازی های مبارزه ای دو بعدی بوده اند، اما Street Fighter 6 حس خاصی دارد. سیستم آموزشی جدید به شما این امکان را می دهد که گزینه های مختلفی برای حمله داشته باشید و از طرفی به لطف نوار انرژی می توانید از همان ابتدای مبارزه این موضوع را مدیریت کنید. فهرست شخصیت های بازی بهترین استریت فایتر است که تا به حال دیده است، و کد تمیز در بخش آنلاین کاملاً مشخص است. در این بین می خواهم تاکید کنم که اجرای صحیح جزئیات کوچک در قسمت آنلاین بازی بی سابقه و خوب است. خوب است که داستان ضعیف است و پیشرفت در بخش تک نفره بسیار کند است World Tour تنها در حد یک ضربه مستقیم (ضربه های بسیار سبک و معمولی در یک بازی مبارزه ای) نوار سلامت بازی را تحت تاثیر قرار می دهد. فرقی نمی کند که تازه وارد بازی های مبارزه ای باشید یا حرفه ای. در هر صورت، تجربه Street Fighter 6 اجباری است.

امروز بازی Street Fighter 6 میانگین امتیازات منتشر شد و شاهد بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدان هستیم. در ادامه می توانید تعدادی از این نقدهای یک گیمر را بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

استریت فایتر 6

  • سازنده: Capcom
  • ویرایشگر: Capcom
  • سبک: مبارزه
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: 12 ژوئن

یوروگیمر: 80 از 100

میانگین امتیازات بازی Street Fighter 6 امروز منتشر شد و ما شاهد نقدهای عالی از سوی منتقدان هستیم.