مقایسه گرافیک و گیم پلی Resident Evil 4 Remake با نسخه اصلی

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این شغل دارید؟ آیا بازسازی موفقیت نسخه اصلی را تکرار خواهد کرد؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی ویدیوی جدیدی از بازی Resident Evil 4 Remix از طریق کانال یوتیوب منتشر شده است ElAnalistaDeBits پخش شد که در آن شاهد مقایسه این اثر با نسخه کلاسیک آن هستیم.

دانلود از آپارات

بازی Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اسپلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در بازار جهانی عرضه می شود.

طی چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد بازسازی Resident Evil 4 دریافت کردیم. سازندگان این اثر با انتشار ویدیوهای مختلف و همچنین نمایش قلعه سالازار، رامون سالازار و مبارزه با شخصیت جک کراسر ، طرفداران سریال را بیشتر با حال و هوای کار جدیدشان آشنا کرد. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش کانال ElAnalistaDeBits در یوتیوب ویدئویی از این بازی منتشر کرد که در آن به مقایسه نسخه بازسازی شده و نسخه اصلی بازی RE4 منتشر شده در سال 2005 پرداخته است. ویدئو شباهت ها و تفاوت های این دو نسخه را به ما نشان می دهد. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

همانطور که در این نمایش تقریبا 11 دقیقه ای مشاهده می کنید، نسخه ریمیکس دارای تفاوت هایی است. به عنوان نمونه می توان به قلعه سالازار اشاره کرد که طرح ورودی آن دستخوش تغییراتی شده است. از طرفی می توان به گلوله توپ در این بازی نیز اشاره کرد که در نسخه اصلی کاربران تنها می توانستند از این وسیله برای تخریب ورودی قلعه استفاده کنند. با این حال، در نسخه بازسازی شده، بازیکنان می توانند آزادانه تر از آن استفاده کنند. علاوه بر ارتقاء گرافیکی چشم نواز این اثر، تغییرات نوری نیز به ساخته جدید کپکام جلوه جدیدی بخشیده است.

بخوانید  تریلر New Suicide Squad: Kill the Justice League مبارزات Deadshot را نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر