نگاهی به بازی Signalis – زومجی


Signalis اخیراً در سبک کلاسیک وحشت بقا منتشر شد تا به ما یادآوری کند که چه ویژگی های مهمی ساختار اصلی این ژانر را تشکیل می دهد. ویدیوی نیم نگاهی جدید ما را از Singalis از دست ندهید.

Capcom با انتشار Resident Evil در سال 1996 ژانر بقا-ترسناک را تکامل داد. اگرچه بازی هایی مانند Alone in the Dark و حتی Capcom’s Sweet Home قبل از رزیدنت اویل دارای ویژگی های ترسناک بقا بودند، اما این Resident Evil است که اصطلاح “Survival Horror” را به جامعه معرفی کرد. جلو

در طول دو دهه گذشته، ژانر وحشت بقا با انتشار بازی های مختلف به طور قابل توجهی از این سبک فاصله گرفته است. استودیو Rose Engine با همکاری Humble Games اخیراً Signalis را منتشر کرده است. یک بازی کلاسیک ترسناک بقا که از عناصر اصلی سبک ترسناک بقا مانند پازل های جذاب، فضای گیرا، مهمات محدود و غیره استفاده می کند. این بازی برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

در این ویدیو با رضا حیدری نسب به بررسی ویژگی های مهم این بازی می پردازیم و سعی می کنیم مرز بین بازی های ترسناک بقا و اکشن ترسناک را پیدا کنیم. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی نم نقا دعوت می کنم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یک گیمر یوتیوب تماشا کنید

بخوانید  توسعه دهنده Overwatch 2 انتظار واکنش شدید کاربران Steam را داشت