همه چیز درباره سفر و اجاره ویلا در کردان

کردان منطقه ای است در 24 کیلومتری شمال غربی مرکز کرج. آب و هوای مطبوع و فضای سبزی که تا چشم کار می کند، باغ درختان زردآلو، گیلاس، گیلاس، گردو و توت است. سرسبزی و حاصلخیزی باغات و مزارع کردان تنها مدیون رودخانه کردان است که در ارتفاعات کهار سرچشمه می گیرد و مرز آن به یکی از جاذبه های گردشگری منطقه تبدیل شده است.

معمولا افراد با اهداف متفاوتی عمل می کنند اجاره ویلا و آن را برای سفر انتخاب کنید. کسانی که در فصل تابستان و بهار به این مناطق سفر می کنند معمولا می خواهند در کنار استفاده از امکانات ویلا از طبیعت زیبا نیز لذت ببرند. در حاشیه رودخانه قدم بزنید، از مسیرهای باغ عبور کنید، هوای تازه نفس بکشید و از تپه های سرسبز اطراف بالا بروید و در نهایت از روستای تفریحی کردان دیدن کنید و با پاراگلایدر بر فراز منطقه پرواز کنید.

برای ایجاد تجربه بهتر سفر برای گردشگران و مسافران، دهکده گردشگری در کردان ساخته شده است که دارای امکاناتی چون شنا، والیبال، فوتبال، بسکتبال، اسب سواری و پاراگلایدر است. علاوه بر این، کوهنوردی در ارتفاعات کردستانی یکی از تفریحات مورد علاقه مسافران به شمار می رود.

دماوند کجاست؟

تا 10 سال پیش مردم عمدتاً برای تفریح ​​آخر هفته به فشم و لواسان می رفتند، اما چند سالی است که کردان، طالقان، دماوند و فیروزکوه به لیست مناطق تفریحی اضافه شده اند. مخصوصا کردستان با ویلاهای مجلل بزرگ که انواع امکانات را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا دو مکان خوش آب و هوا در غرب و شرق اطراف تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این مناطق را دارید با خیال راحت ویلا در کردان یا مثلا ویلا در دماوند اجاره کنید.

بخوانید  رکورد بازی Destiny 2 در Steam با انتشار بسته الحاقی Lightfall تنظیم شد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

زمستان کمتر از زیبایی پاییز نیست. فقط از پنجره منظره برفی بیرون را تماشا کنید و مدتی را در آرامش و سکوت سپری کنید. این تصویر مورد علاقه عاشقان زمستان و برف است.

فقط آخر هفته ها از خانه خارج شوید و به مناطق خوش آب و هوا مانند لواسان، میگون، فشم، امامیه، شهریار، فیروزکوه، سولقان، دماوند و … بروید. به خصوص با شرایط زندگی امروزی که همه ما را مجبور به تفریح ​​و دوری از دغدغه های روزمره می کند تا روحیه و توانایی خود را برای ادامه زندگی حفظ کنیم.

برای داشتن اقامتی خاطره انگیز در کردان بهترین انتخاب اجاره ویلا کردان است. ویلاهای کردی تنوع زیادی دارند. بسیاری از ویلاهای کردان دارای امکاناتی مانند استخر آبگرم، سونا، باربیکیو، آلاچیق، سیستم صوتی، بیلیارد، هندفوت، ایر هاکی و … هستند. و با توجه به امکانات متفاوتی که دارند برای هر شب هزینه متفاوتی می گیرند. اما اگر به چنین امکاناتی نیاز ندارید و ترجیح می دهید وقت خود را به مسافرت و تفریح ​​در کردستان بگذرانید، اجاره سوئیت روزانه انجام دادن بس است. زیرا هدف از سفر با هم بودن و لذت بردن از لحظاتی است که دیگر تکرار نمی شوند.

یکی دیگر از مزیت های کردستان نسبت به سایر مناطق این است که می توانید ویلا و اقامتگاه مناسب با هر بودجه ای پیدا کنید. به عنوان مثال اگر تعداد همراهان شما کم است و نیازی به ویلا و دوبلکس بزرگ ندارید می توانید به اجاره سوئیت در کردان یا ویلاهای ارزانتر را اجاره کنید. خوشبختانه تعداد این گونه سوئیت ها کم نیست و شما حق انتخاب چندین مورد از آنها را خواهید داشت.

بخوانید  نام و تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید M Night Shyamalan مشخص شد

چرا دماوند؟

اگرچه ممکن است برای همه نسخه یکسان نباشد، اما یک چیز مسلم است، این منطقه در تمام فصول سال پذیرای مسافرانی است که به دنبال تجربه آخر هفته متفاوت هستند.

ویلا با استخر و محیطی زیبا در کردان

چرا کردستان را برای سفر انتخاب می کنیم؟

تهران با همه شلوغی و ترافیک آزاردهنده اش چند نقطه روشن دارد.

منطقه دماوند به خاطر باغ های میوه و گردو به ویژه سیب دماوند که محبوبیت خاصی در بین پایتخت نشینان دارد، شهرت دارد. نزدیکی به قله دماوند نه تنها باعث شده بود دماوند آب و هوای خوبی داشته باشد، بلکه وجود چشمه های فراوان و رودخانه ای پر آب، این منطقه را به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای سفر تبدیل کرده است. فاصله کوتاه یک ساعته دماوند و تهران پایتخت نشینان را بر آن داشته تا این منطقه را در لیست تعطیلات آخر هفته خود قرار دهند. این مشکل صاحبان خانه و زمین در دماوند را به ساخت انواع اقامتگاه ترغیب کرده است تا بتوانید به راحتی سوئیت، ویلا یا آپارتمان در دماوند اجاره کنید و سفری خوش را تجربه کنید.

در کردان یا دماوند بمانید

دماوند آب و هوایی سرسبز و خوش آب و هوا در 74 کیلومتری شرق تهران است که نام آن از کوه دماوند گرفته شده است. آب و هوای خوب این منطقه در کنار مناظر زیبای قله برف گیر دماوند همه ساله خیل عظیمی از مسافران را به این منطقه می کشاند. به خصوص در فصل بهار که دشت های پر از گل مانند دشت مشا زیبایی بی نظیری به این منطقه می بخشد. شاید تنوع ویلاهای لوکس در کردان بیشتر از دماوند باشد اما طبیعت دماوند را در هیچ کجا نخواهید یافت.

بخوانید  ۱۰ فیلمی که طرفداران جزیره شاتر باید ببینند

سقوط چیز دیگری است. تمام فضای سبزی که در بهار و تابستان می بینید به منطقه وسیعی تبدیل می شود که پوشیده از برگ ها و درختان زرد و قرمز است. قدم زدن روی این برگ های رنگارنگ و خیس حال و هوای دیگری دارد که روح انسان را جلا می دهد. اینجا همه چیز مثل یک نقاشی است.

گزارش پایان اطلاعیه

سه خانه اجاره ای در محیط سرسبز کردان

کردان کجاست؟

دماوند هم به این اصل قانع نیست. در این منطقه می توانید از اقامت در یک ویلای لوکس با امکانات رفاهی زیاد و گران قیمت و یا در یک سوئیت یا کلبه کوچک در دل املاکی بکر لذت ببرید. انتخاب باشماست.

اما تعداد افرادی که برای مهمانی و تولد ویلاهای کردی اجاره می کنند کم نیست. زیرا بسیاری از این ویلاها فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان و امکانات لازم مانند سیستم PA و امکانات رقص نور و پذیرایی دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر