نام و تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید M Night Shyamalan مشخص شد

M. Night Shyamalan کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم Trap را بر عهده دارد و این تریلر قرار است در تاریخ 2 آگوست 2024 (12 اوت 1403) در سینماها اکران شود. اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست جز اینکه قرار است با یک اثر ترسناک روبرو باشیم. با این حال شیامالان در چند سال گذشته قراردادی چند جانبه با یونیورسال امضا کرده بود که برخلاف انتظار ادامه پیدا نکرد و حالا برادران وارنر را انتخاب کرده است. مثل خانه جدیدش

ام نایت شیامالان قراردادی چند قسمتی با برادران وارنر امضا کرده است. و حالا اولین فیلم او تحت این قرارداد اعلام شده است.

شیامالان اخیراً فیلم Knock at the Cabin را کارگردانی کرد که نقدهای متوسطی از منتقدان دریافت کرد و در باکس آفیس جهانی حدود 48 میلیون دلار فروخت. فیلم شیشه، فیلم شکافت، فیلم دیدار، فیلم قدیمی، فیلم حس ششم، فیلم نشکن، فیلم نشانه ها، فیلم دهکده، فیلم بانوی در آب، فیلم اتفاق، فیلم The Last Airbender، فیلم After Earth و 4 قسمت از سریال Servant از دیگر کارهای ساخته شده توسط شیامالان هستند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفیلم جدید ام نایت شیامالان تایید و معرفی شد. ورایتی گزارش داد که کارگردان قراردادی چند ساله و چند جانبه با برادران وارنر امضا کرد که اولین پروژه تحت این قرارداد بود. تله قرار است اولین فیلم تحت این قرارداد باشد که تحت کمپانی شیامالان Blinding Edge Pictures تولید می شود. بر اساس این قرارداد، Blinding Edge Pictures پروژه‌های اصلی را برای برادران وارنر تولید خواهد کرد. با شیامالان به عنوان کارگردان یا تهیه کننده.

بخوانید  نمایش دشمنان و چند محیط متفاوت بازی خدای جنگ رگناروک در تریلر جدید