پس از 15 سال بالاخره Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi دوباره احیا شد

فراتر از آن، Bandai Namco تمام جزئیات دیگر، مانند تاریخ انتشار، پلتفرم‌ها، یا اینکه کدام یک از استودیوهایش وظایف توسعه را انجام می‌دهند، زیر نظر دارد. در حالی که وجود داشت زیاد از میان بازی‌های Dragon Ball Z در طول سال‌ها، سری Budokai Tenkaichi به لطف گیم‌پلی اکشن سه‌بعدی شدید و جلوه‌های بصری پیشگامانه‌اش در آن زمان، یک بازی کلاسیک مذهبی بوده است. توسعه دهنده Spike Chunsoft مسئولیت تولید این سری را بر عهده داشت، که متاسفانه لیستی از هم انباشته و شکسته شده بود و اولین بازی در سال 2005 برای PS2 وارد شد.

دو دنباله دیگر به زودی دنبال می‌شوند و اسپین‌آف‌ها شامل Ultimate Tenkaichi برای Xbox 360 و PS3، Tenkaichi Tag Team برای PlayStation Portable و حتی یک بازی Kinect است که اکثر طرفداران Dragon Ball دوست دارند آن را نادیده بگیرند. در حالی که بازی‌های مبارزه‌ای Dragon Ball در دهه ۲۰۱۰ با استقبال متفاوت‌تری مواجه شدند، دهه ۲۰۲۰ عمدتاً شاهد بهبود شدید کیفیت بود. بازی Dragon Ball FighterZ Arc System Works به طور گسترده ای بهترین بازی مبارزه ای در کل فرنچایز در نظر گرفته می شود، در حالی که Dragon Ball Z: Kakarot یک بازی اکشن-RPG است که داستان کامل Goku را روایت می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این بازی اخیراً یک ارتقاء نسل فعلی بر روی PS5 و Xbox Series X | دریافت کرده است S و فصل دوم DLC برای آن اعلام شده است. چهارمین الحاقیه DLC بر روی پدر گوکو، بارداک، و مسابقه ناامیدانه‌اش با زمان برای نجات Planet Vegeta از نابودی فریزا تمرکز دارد – و اسپویل‌هایی برای یک انیمه ویژه 33 ساله – پایان خوبی برای او یا کل آن ندارد. گونه ها.

بخوانید  جزئیات شگفت انگیزی از Assassin's Creed Infinity فاش شده است

پس از بیش از 15 سال، Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi در حال تغییر چهره است. رونمایی Bandai Namco که در جریان رویداد Dragon Ball Games Battle Hour 2023 اعلام شد، با حلقه‌ای از نکات برجسته از بازی‌های قبلی این سری آغاز شد و با نگاهی کوتاه به شخصیت اصلی Dragon Ball، Goku، آماده‌سازی برای نبرد و ارتقاء به Super Saiyan Blue به اوج رسید. .