معرفی داستان و گیم پلی در تریلر جدید بازی Exoprimal; اعلام تاریخ بتا

علاوه بر این، Capcom تأیید کرده است که از تاریخ 26 ژوئن (16 ژوئن) یک آزمایش بتای عمومی سه روزه را برای بازی Exoprimal در دسترس قرار خواهد داد. در این بتا، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های جانبی و ماموریت‌های 10 نفره همکاری را کشف کنند. همچنین با شرکت در تست بتا، بازیکنان می توانند در زمان انتشار بازی جوایز جدیدی دریافت کنند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با ما در میان بگذارید.

تریلر جدید Exoprimal نگاهی اجمالی به کمپین داستانی بازی را ارائه می دهد، که به نظر می رسد حول محور چند متخصص می چرخد ​​که سعی می کنند کد مرموزی به نام Leviathan را بشکنند. همچنین در این تریلر می‌توانیم بخش سفارشی‌سازی Exosuit و محتوای Battle Pass برنامه‌ریزی شده را با بخش پرمیوم قابل خرید مشاهده کنیم.

Capcom تریلر جدیدی از بازی Co-op Dino-centric shooter Exoprimal منتشر کرده است تا به گیمرها نگاهی تازه به محتوای موردانتظار آن بدهد. به نظر می رسد توسعه دهندگان محتوای قابل توجهی را برای بازی Exoprimal در نظر گرفته اند، از جمله حالت داستانی که شامل مراحل و باس مبارزات مختلف و همچنین حالت تعاونی 10 نفره است. بازیکنان می توانند رکوردهای خود را در مسابقات تیمی پنج نفره در جدول امتیازات هفتگی بررسی کنند و با سایر تیم ها در سراسر جهان رقابت کنند.

دانلود فیلم آپارات

کپکام تریلر جدیدی از بازی Exoprimal منتشر کرده است که جزئیات گیم پلی، داستان و Battle Pass را به نمایش می گذارد.