دنیای Dragon’s Dogma 2 چهار برابر بزرگتر از نسخه اول خواهد بود


سازنده بازی Dragon’s Dogma 2 اعلام کرده است که دنیای این بازی چهار برابر بزرگتر از نسخه اول این سری خواهد بود.

Capcom نمایش خود را با Dragon’s Dogma 2 به پایان رساند. اگرچه تریلر جدیدی از گیم پلی آن بازی منتشر نشد، اما در عوض هیدکی ایتسونو، تهیه کننده بازی در ویدیویی ظاهر شد تا جزئیات جدید و تریلر منتشر شده قبلی را توضیح دهد. همانند نسخه اول، بازیکنان می توانند چندین همراه به نام Pawn داشته باشند. از بین این شخصیت ها یکی به عنوان Pawn اصلی و دو شخصیت دیگر به عنوان پشتیبان انتخاب می شوند.

این شخصیت ها می توانند تصمیمات دقیق بگیرند و بازیکنان را به مکان های جدید ببرند. به گفته سازنده، دنیای بازی Dragon’s Dogma 2 تقریبا چهار برابر بزرگتر از نسخه اول خواهد بود و رازهای مختلفی برای کشف خواهد داشت. Itsuno در ادامه توضیحاتی درباره دو شخصیت موجود در پوستر راه اندازی بازی ارائه داد که یکی از آنها Ulrika the Archer است و ارتباط عمیقی با Arisen خواهد داشت. شخصیت دیگر، نادینیا، یک کاهن اعظم است و یکی از نژادهای جدید بازی را نشان می دهد.

به گفته سازنده، در حالی که بازیکنان با هیولاهای قدیمی این سری مبارزه خواهند کرد، انواع جدیدی در بازی گنجانده شده است که یکی از آنها مدوزا است. Dragon’s Dogma 2 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و در آینده برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما درباره آخرین اخبار Dragon’s Dogma 2 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  جاناتان نولان از Fallout آماده است تا فیلم های بتمن بیشتری بنویسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر