بزرگترین درآمد دیابلو 4 در پنج روز اول انتشار

Diablo 4 هم اکنون برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. برای Xbox Series S و PC موجود است.

تعداد کل بازیکنان بالا آنها 276 میلیون ساعت بازی را تجربه کرده اند و این تعداد مطمئناً افزایش خواهد یافت. این بازی عظیم از ماه آینده محتوای فصلی خود را آغاز خواهد کرد. چندین بسته الحاقی برای سال های آینده برنامه ریزی شده است و حتی دو بسته اول نیز در دست ساخت هستند.

موفقیت تجاری عظیم Diablo 4 هرگز مورد تردید نبود. حتی در زمانی که اکتیویژن بلیزارد با مشکلات جدی مواجه بود. این بازی اکشن نقش آفرینی توانست از همان روزهای اول عرضه رکوردی بی نظیر را به ثبت برساند. بازی روز در 12 خرداد (2 ژوئن) به عنوان دسترسی اولیه منتشر شد، سپس در 16 خرداد (6 ژوئن) در دسترس همگان قرار گرفت.

Diablo 4 در پنج روز اول عرضه جهانی خود موفق به فروش بیش از این شد درآمد 666 میلیون دلاری

مایک ایبارااز طرف بلیزارد، می‌خواهم از میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان که خود را در Diablo 4 غرق می‌کنند تشکر کنم. Diablo 4 نتیجه همکاری تیم‌های باورنکردنی ما برای ایجاد و پشتیبانی از بازی‌های تعریف‌کننده سبک، ساختن جهان‌های افسانه‌ای و خاطرات الهام‌بخش است. ما به پاسخ شما افتخار می کنیم، به تیم خود افتخار می کنیم و متعهد هستیم که به صحبت های بازیکنان خود گوش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که دیابلو در سال های آینده فراتر از انتظارات خواهد بود.”

اکنون با اعلام اکتیویژن، پنج روز پس از انتشار رسمی در سراسر جهان، بازی بیش از 666 میلیون دلار درآمد داشته است. این عدد از نظر فروش دلاری و تعداد نسخه‌های فروخته شده تا به امروز بزرگترین عرضه یک بازی بلیزارد است و در عین حال بزرگترین عرضه هفته افتتاحیه یک بازی ویدیویی بلیزارد در سال جاری محسوب می‌شود.

بخوانید  ماشین زمان: گوشی نوکیا ۶۶۰۰؛ انقلاب فنلاندی‌ها در صنعت موبایل