موزیک ویدیو تلاش هریسون فورد برای حل معمای مقبره در ایندیانا جونز 5

کلیپ جدیدی از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت منتشر شده است که ماجراجویی هریسون فورد و فیبی والر-بریج در قبر را نشان می دهد.

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم لوگان (لوگان) فیلم ایندیانا جونز 5 را کارگردانی کرد و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز و Dial of Fate در نظر گرفته می شد، اما سال گذشته ناگهان تصمیم گرفت از کارگردانی این پروژه کناره گیری کند.

در خلاصه داستان فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آمده است: «در پشت صحنه رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه 1960، ایندیانا جونز از استفاده ناسا از کمک یک دانشمند سابق نازی برای پیروزی بر رقیب خود ناراحت می شود. قبل از اینکه زمان تمام شود، او سعی می کند با بازیابی “طومار سرنوشت” باستانی مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی به دختر خوانده اش می پیوندد که دوباره او را با نازی ها روبرو می کند.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که حساب توییتر Rotten Tomatoes از کلیپ جدیدی از فیلم اکشن و ماجراجویی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت (ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت) از والت دیزنی پیکچرز رونمایی کرده است. این ویدیو هریسون فورد و پل فیبی والر تلاش برای حل معمای مقبره را نشان می دهد. قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز قرار است در 9 جولای 1402 (30 ژوئن 2023) اکران شود.

هریسون فورد در ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج در هلنا شاو، آنتونیو باندراس مثل رنالدو، میکلسن های من مانند یورگن ولر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت به عنوان یک مزون، توبی جونز به عنوان باسیل شاو و جان ریس دیویس در نقش صلاح بخشی از بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند. این فیلم آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

بخوانید  Get 34 Horror Comics Including Night Of The Living Dead For $13