معرفی بازی موبایل Valiant Hearts: Coming Home، روایتی ترسناک از جنگ

در بازی Valiant Hearts: Coming Home، بازیکنان داستان های جنگ جهانی اول را در قالب شخصیت های مختلف تجربه می کنند که هر کدام پیامی دارند.

در سال 2014، یوبی سافت بازی Valiant Hearts: The Great War را منتشر کرد که توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی داستان پنج نفر از ملیت های مختلف را روایت می کند که همگی در طی یک رویداد خاص درگیر جنگ می شوند. این بازی جدا از سرگرم کننده بودن، با ارائه داستانی بسیار غم انگیز بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد. اکنون پس از گذشت تقریبا 9 سال، نسخه دیگری از این بازی با نام Valiant Hearts: Coming Home در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است که بار دیگر بازیکنان را با شخصیت های قدیمی و جدید در داستان دیگری از جنگ جهانی اول درگیر می کند. با معرفی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

بازی Brave Hearts: Go Home

بازی در ابتدا کنترل شخصیت جیمز را در دستان بازیکن قرار می دهد که در صحنه نبرد باید با دیگر سربازان تحت فرمان فردی یکی از شخصیت های اصلی بازی اول موقعیت خود را تغییر دهند. طبیعتا این قسمت از بازی طولی نمی کشد و پس از پخش صحنه داستان وارد یک پادگان نظامی می شوید که باید خود را به عنوان یک سرباز در قالب جیمز معرفی کنید. این قسمت از بازی علاوه بر ارائه جزئیات جدید در مورد این شخصیت، نحوه تعامل با بازی و به طور کلی مبارزه را آموزش می دهد. یکی از مواردی که در ابتدای بازی بسیار به چشم می آید، اتفاقات منحصر به فردی است که در گوشه و کنار بازی رخ می دهد. در واقع در هر قسمت از بازی اتفاقات مختلفی رخ می دهد که ممکن است با اکثر آنها کاری نداشته باشید، اما این موارد به جذابیت بیشتر بازی کمک می کند. اگرچه برخی از آنها آزاردهنده هستند. برای مثال در بخشی از بازی به عنوان یک سرباز سیاه پوست به نام جیمز نمی توانید از دری که با علامت سفید مشخص شده است عبور کنید و باید از دری که با علامت سیاه سفارشی مشخص شده است وارد سوله سرباز شوید!

بخوانید  تریلر جدید Soulframe بخش‌هایی از گیم‌پلی و داستان بازی را به نمایش می‌ گذارد

یکی از مواردی که در ابتدای بازی بسیار به چشم می آید، اتفاقات منحصر به فردی است که در گوشه و کنار بازی رخ می دهد.

این بازی در مجموع دارای 6 شخصیت قابل بازی است که هر کدام دارای ویژگی و گیم پلی منحصر به فردی هستند. وقتی در نقش آنا بازی می کنید باید با قربانیان جنگ مقابله کنید که شامل حل پازل های ساده اما طاقت فرسا می شود و زمانی که در نقش فردی بازی می کنید باید در نبردها شرکت کنید. به طور کلی، Valiant Hearts: Coming Home یک بازی داستان محور با گیم پلی بسیار سرگرم کننده است که می تواند بازیکنان را در حدود دو ساعت در روایت خود غرق کند.

Brave Hearts: بخش آموزش خانگی

موسیقی بازی دقیقا همان چیزی است که این بازی به آن نیاز دارد. به بیان واضح تر، موسیقی بازی در عین آرامش، گاهی اوقات بسیار غمگین می شود که به خوبی حال و هوای داستان بازی را به بازیکنان منتقل می کند. صدای شخصیت ها در سینماتیک بازی نیز بسیار جذاب و احساسی است. از نظر گرافیکی، بازی مشابه نسخه قبلی با اندکی بهبود است. در واقع بازی اول از نظر گرافیکی به قدری موفق بود که در بازی دوم از همان سبک گرافیکی استفاده شد که به همان اندازه موفق بود.

بازی Brave Hearts: Go Home هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید از طریق لینک های زیر این بازی را دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Valiant Hearts: Coming Home

تحریریه مجله بازی یک گیمر